Gå til innhold

Norsk mat i Oslo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har egentlig aldri spist norsk mat bortsett fra fiskeboller/kaker selvom jeg har b odd i Norge nesten hele livet. Hvor i Oslo kan jeg spise norske matretter for helst under 150 kroner (betaler aldri mer enn det på utenlandske restauranter).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kaffistova har tradisjonell norsk kost. Tror ikke det er spesielt dyrt :)
Skrevet

OBS Coop kafer bruker å ha norske middager.

Skrevet

Å nå kommer du sikker til å bli kalt rasist siden du bare er ute etter norsk mat.

• Liker 2
Skrevet

OBS Coop kafer bruker å ha norske middager.

Ja, det kryr av dem i Oslo...

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kryr av dem i Oslo...

Var det ironisk? Vet ikke jeg vel, har dere ikke obs i Oslo???

Skrevet

Ja

• Liker 1
Skrevet

Jo, vi har en rett ved Ring 3. Folk drar da vel ikke på OBS for å spise middag?

• Liker 3
Skrevet

Nei, vi gjør ikke det i Oslo, men de gjør det "på bygda".

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

kjøp fjordland og varm opp :legrine: da kan du teste ut 3 forskjellige for den prisen, så kan du smake i noen dager :legrine: jeg synes de smaker nesten like godt som hjemmelaget

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Nei, vi gjør ikke det i Oslo, men de gjør det "på bygda".

OK. Glad jeg ikke bor på bygda.

Skrevet

OK. Glad jeg ikke bor på bygda.

Jeg har bodd både i Oslo og på landet. Har aldri spist der selv, det ser så vanvittig trist ut.

Skrevet

Jeg har bodd både i Oslo og på landet. Har aldri spist der selv, det ser så vanvittig trist ut.

Det er vel egentlig beregnet på gamle som ikke orker eller klarer å lage seg middag selv? Og så kommer det en del andre lathanser og nysgjerrige på kjøpet, for å glo og slarve. Og alle sitter med saus nedover golfjakka. :sjokkert:

Skrevet

Selvsagt ikke, det er derfor det alltid er så jævla mye folk der, bare bønder, vettu. :ironi:

Skrevet

kjøp fjorland og varm opp :legrine: da kan du teste ut 3 forskjellige for den prisen, så kan du smake i noen dager :legrine: jeg synes de smaker nesten like godt som hjemmelaget

Det sier vel mer om den hjemmelagde maten du er vant til, enn om Fjordland?

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt ikke, det er derfor det alltid er så jævla mye folk der, bare bønder, vettu. :ironi:

Det er masse bønder i Oslo. Jeg hører duliattendei-dialekter på bussen og i butikker daglig. Fint for dem at de har OBS-kafeen.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Det sier vel mer om den hjemmelagde maten du er vant til, enn om Fjordland?

............................... du spør om råd men vil ikke ha det? du har jo aldri smakt det. hvordan kan du si det da? ÅHJA glemte at dere alltid har rett. la meg gjette hvor du er fra :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
Skrevet

............................... du spør om råd men vil ikke ha det? du har jo aldri smakt det. hvordan kan du si det da? ÅHJA glemte at dere alltid har rett. la meg gjette hvor du er fra :gjeiper:

Hvor står det at den aktuelle AB ikke har smakt Fjordland? :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...