Gå til innhold

Keiko er død


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk med meg det her... ganske trist, med tanke på at jeg aldri fikk "besøkt" ham!!

På en måte så synes jeg hans død tar vekk en del bekymringer. Ingen vet vel egentlig hvor godt han har hatt det sine siste leveår? Det var jo helt sikkert sånn han trodde at livet skulle være, men likevel...

Rest in peace, baby! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte så synes jeg hans død tar vekk en del bekymringer. Ingen vet vel egentlig hvor godt han har hatt det sine siste leveår? Det var jo helt sikkert sånn han trodde at livet skulle være, men likevel...

Rest in peace, baby! :hjerte:

:enig: Ja, du har sikkert rett :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han hadde hatt det bedre i fangenskap jeg. Når han endelig ble fri, etter over 20 år i fangenskap, var det jo mennesker han oppsøkte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjukt å tro at Keiko kunne få det bedre som vill spekkhogger etter tjue år i fangenskap. Blir jo det samme som å slippe ut hunden sin i skogen og si; nå skal du bli fri, Tassen, oppsøk ulvene du, adjø og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, så slipper vi å se at 100 mill kroner blir brukt på en hval en gang til. Jeg er glad i dyr, men ÆRLIG TALT!!! Det finnes viktigere ting å bruke penger på her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Unnskyld meg, men nå må jeg spørre om noe.

Jeg har prøvd å holde meg vekk fra denne tråden, men klarer ikke helt.

Altså:

hva er det som er trist med dette her? :o

:lurer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men nå må jeg spørre om noe.

Jeg har prøvd å holde meg vekk fra denne tråden, men klarer ikke helt.  

Altså:

hva er det som er trist med dette her?  :o  

:lurer:

Lurer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

han var verdens fineste fisk og berømteste! Vi elsket han alle, og savner hans dans til michael jackson...

Skulle ønske det sto i alle aviser når min gullfisk døde jeg da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, så slipper vi å se at 100 mill kroner blir brukt på en hval en gang til. Jeg er glad i dyr, men ÆRLIG TALT!!! Det finnes viktigere ting å bruke penger på her i verden.

Helt enig! Jeg blir direkte kvalm av at folk kan bruke mange millioner på en HVAL, når det finnes barn som sulter og tusenvis av mennesker dør av aids hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig! Jeg blir direkte kvalm av at folk kan bruke mange millioner på en HVAL, når det finnes barn som sulter og tusenvis av mennesker dør av aids hver uke.

Helt enig - synes dette er fullstendig latterlig og et hån!!

(- og ja, jeg er glad i dyr!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ogaboga skrev: "han var verdens fineste fisk og berømteste! "

Keiko var en spekkhogger, de er delfiner/pattedyr, ikke fisk!!!

Uansett; det er vel ikke tristere når et kjendispattedyr dør enn helt anonyme pattedyr?? Tenk å dø ensom & alene? :(

Jeg bare spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
han var verdens fineste fisk og berømteste! Vi elsket han alle, og savner hans dans til michael jackson...

Dans til Michael?? har ikke hørt om det jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...