Gjest ts Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei Jeg har slitt en del med avslappningsproblemer, Jeg klarer rett og slett ikke å slappe av. jeg kan sitte å se en film i sofaen å være anspent som en pinne, jeg må konsentere meg for å senke skuldrene å slappe av. Jeg er i tilegg litt hypokonder av meg, jeg er redd for om jeg skal være alvorlig syk. Sliter også en del med brystsmerter den siste tiden, Har hatt kramper i sidene ved ribbeina når jeg puster, som om noen stikker meg med en kniv eller det går ett lyn gjennom kroppen hver gang jeg puster inn eller ut, veldig irriterende. Angst har jeg slitt litt med også, jeg er redd på jobb til tider, at jeg skal møte en gammel kjent fra fortiden som jeg vet vil skade meg... På jobb er jeg også veldig stressa, hver gang jeg ser sjefen min stivner jeg helt å får vondt i magen å blir irritert, jeg VET hun vil komme til meg å si "jeg har en del arbeid til deg" når jeg allerede er nedlasset fra før med arbeid. Jeg vil ikke være stresset, jeg vil ikke tro det er noe galt med meg hele tiden å ha vondt i brystet å ha pustevansker, jeg sliter med vond nakke etter jeg sov veldig anspent, jeg pleier å gjøre det. Jeg blir fort irritert til tider, veldig slitsomt for meg, og også de rundt meg... Hva kan jeg gjøre? Jeg vet jeg må snakke med noen men... jeg kommer meg aldri så langt at jeg gjør det.. jeg tørr ikke snakke med sambo om dette, jeg synes det er flaut å klarer ikke åpne meg med disse problemene
*Sinnataggen* Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 hvis du har en samboers om er forståelsesfull ville jeg snakket med ham slik at du ikke føler deg alene. videre kommer det an på hvor flink han er til å lese deg og hjelpe deg litt ut av det der. det virker som du trenger ro og hvile. noe sjanse for å snakke med fastlegen for å få en mnd til å roe helt på? evt slik at du kan gå på jobb sånn litt av og til en periode? virker som du rett og slett er på nippet til å bli utbrent, og da er det bedre å ta det nå, og ikke etterpå. det tar så mye lengre tid etterpå-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå