AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei! Jeg går på Yasminelle 28, og har gått på de i snart 5 måneder. Sist gang jeg skulle ha mensen, hoppet jeg over den. Nå er det en uke til jeg skal ha mensen igjen - men allerede nå har jeg begynt å få magekramper/smerter (som jeg pleier å få noen dager før mensen). Er det vanlig å kjenne de så lenge i forveien? Er kjemperedd for at jeg kanskje har blitt gravid, men bortsett fra magekrampene og litt kvalme (som jeg også pleier å få rett før mensen) merker jeg ingen andre symptomer (ømme bryster, tissetrengt osv) Håper noen kan hjelpe meg!
Pooo Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 jeg vet ikke hva bivirkningene av jasminelle er, men de første gangene jeg hoppet over mens fikk jeg kraftigere menssmerter enn tidligere. nå har det jevnet seg ut. Det er forresten mange som kan kjenne eggeløsningen, og det kan godt være at det er de smertene du kjenne nå.. Dersom du tror at det er muliga t du kan være gravid så tar du en test, ikke noe værre enn det. Men det er nok bare kroppen din som reagerer på det å hoppe over en mens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå