AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei. Det har i de siste 10 mnd ploppet frem kviser på haken min, og kun der. Jeg har aldri vært plaget med kviser, så dette er veldig plagsomt i en alder av 25! Jeg har vært hos legen, har prøvd både basiron og finicea, uten stort hell.. Jeg har fått henvisning til hudlege både i trondheim og i molde, men der er ventetiden utrolig lang. Får ikke komme før i mai 2012! Kvisene er av og til veldig vonde, og det er både store og små. Noen svarte prikker, som også kan utvikle seg til store kviser. Den siste tiden har de dukket opp andre steder i ansiktet også, ved nesen eller i pannen. Noen med tips, råd, erfaringer??
Hannus Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Hei. Det har i de siste 10 mnd ploppet frem kviser på haken min, og kun der. Jeg har aldri vært plaget med kviser, så dette er veldig plagsomt i en alder av 25! Jeg har vært hos legen, har prøvd både basiron og finicea, uten stort hell.. Jeg har fått henvisning til hudlege både i trondheim og i molde, men der er ventetiden utrolig lang. Får ikke komme før i mai 2012! Kvisene er av og til veldig vonde, og det er både store og små. Noen svarte prikker, som også kan utvikle seg til store kviser. Den siste tiden har de dukket opp andre steder i ansiktet også, ved nesen eller i pannen. Noen med tips, råd, erfaringer??
Hannus Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg har selv hatt mye problemer med kviser, og prøvde alt uten hell. Jeg begynte og gå til hudpleier og tok ansiktbehandlinger og begynte med hudpleie serien Babor, den er dyr, men den funker! Vil anbefale deg dette, det hjalp på meg. En hudpleier kan også undersøke din hud for og finne de produktene som passer deg. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå