Gå til innhold

Stina Brendemo Hagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, flere som så på dokumentaren om Stina`s flugt fra Bolivia til Norge`?

Jeg må si, at selvom jeg tror 99% sikkert at hun smuglet den kokainen med viten, så ble jeg litt rørt da hun berørte norsk jord. Er nok ikke bare bar eå sitte i ett høl i Bolivia. Men at hun fortjener mer fengsel er jeg ikke i tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så provosert over nordmenn noenganger. Tenk om en av de med innvandrerbakgrunn i Norge som sitter fengslet, skulle ha rømt til hjemlandet sitt og blitt skrevet om i hjemlandets versjon av Se og Hør, havnet på forsiden av blader og fått egen dokumentar om flukten fra Norge?? Tenker mange nordmenn hadde hissa seg kraftig opp da ja!

Men nordmenn i utlandet som blir dømt for kriminelle handlinger, nei, det blir noe annet! ?? Stakkars, stakkars dem! HERREGUD!

Ja, det er andre forhold i Bolivia og f eks Kongo, ja rettsystemet er enten litt så-som-så eller ikke-eksisterende, men nettopp DERFOR burde nordmenn la være å leke cowboy når de er i sånne land! Uansett om f eks Moland/French er uskydige f eks, så har de ikke akkurat vist mye IQ i å reise til et av verdens farligste land og fly rundt med våpen og militære ID kort og leke soldater!

Og jeg tror nok Stina var med på å smugle narkotika, hun er ikke uskyldig bare fordi hun er nordmann altså!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble voldsomt skuffet over den dokumentaren!

- hun får fri mikrofon, og kan gråte litt og samle sympati

- journalisten fra alfa sier han valgte det menneskelige aspektet. helt i orden, men tror han at det er alment interessant? alle kriminelle har et menneskelig aspekt. skal vi slutte å arrestere folk da?

- ikke en eneste gang i dokumentaren blir sbh, eller noen andre, konfrontert med handlingene eller dommen. propaganda lang vei

- hele dokumentaren er bygget på føleri (mor, venn, sbh), og ingen er kritiske, hverken til sine egne handlinger eller til saken generelt

jeg blir provosert at måten de framstiller det på. spiller fin musikk og filmer tårene til sbh når hun kommer til norge, mens moren sier at hun er stolt av datteren fordi hun er så sterk.

my as.

Endret av palle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir dårlig av hele saken. Norge kan ikke klage over at Farouk som mydet Martine ikke utleveres fra Jordan, når vi holder på sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke så mye om denne saken, og har heller ikke sett dokumentaren. Men uavhengig om hun faktisk er skyldig eller ikke, så synes jeg ti år (?) i fengsel, samtidig som hun er gravid/har et barn er på kanten.

Om de har håndfaste bevis på at hun er skyldig, så kunne hun i det minste ha fått sonet i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...