AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Tok stiv krampen da jeg var 11 og armen hovnet veldig, ble rød og blå, høy feber, DØNN stiv og jææævlig smertefullt (ikke som å slå et kne eller ta en sprøyte, mer i form av nyrestein i armen). Idag tok jeg påfyllingsvaksine pga et sår, og det verker, er hovent, jeg har fått feber, det er stivt og vondt igjen. Er dette vanlig? Og hvor lang tid varer det evt. hvis det har skjedd andre? Bør jeg bare bevege den likevel eller holde den i ro?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Noen reagerer sånn, andre ikke. Så det høres normalet ut for deg siden det er andre gang du reagerer på den måten. Beveg armen så lenge det ikke er for vondt. Normalt varer det i noen dager, opp til en uke.
Sugerøret Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 samme reaksjon får jeg også.Kjennes ut som armen har vært igjennom en klesrulle og blitt slått med balltre.Bruker å kjøle ned litt jeg da og paracett om det blir for ille vondt. Men det går over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå