Gå til innhold

Treboks/kiste til oppbevaring av hundemat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en kiste/treboks eller noe annet fint jeg kan bruke til å ha hundematen i (10 kg sekk). Har sett en del på standard kister men de blir for brede, gangen jeg skal ha den i er ganske smal.

Bruker nå en sylinder fra pro plan, men vil helst ha noe firkantet for å få utnyttet plassen bedre.

Hva bruker dere til oppbevaring av dyrefor når dere vil at det skal se pent ut i tillegg? Kunne tenkt meg en trebenk med oppbevaring inni, men disse blir igjen for store til gangen min.

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest ZeroDollarBaby
Skrevet

Jeg bruker bare en fin bøtte jeg. Fant en hvit en med poteavtrykk på på butikken :)

Skrevet

Tørrfor bør holdes lufttett, så treboks er ikke det mest ideelle. Da bør det være en plastboks el. lignende med tett lokk inni treboksen. Du kan jo evt finne en stor nok plastboks og så lage en treboks i riktige mål. Trenger bare noen plater, evt planker, spiker og evt maling.

Skrevet (endret)

Jeg har en plastsekk (vanlig svart) som er tapet igjen over selve forsekken som nå ligger inni den metalltønna. Leter bare etter en løsning som ser bedre ut :D Har akkurat pusset opp og irriterer meg litt over at den ikke passer inn.

Endret av Chelmon
Skrevet

Jeg leste førstØ: Treboks/kiste til oppbevaring av hund :ninja:

Skrevet

Haha nei har ikke tenkt å ha hunden oppi :fnise:

Leo takk for tips, men er på utkikk etter noe som ikke ligner på en boks til hundefor om det gir mening :sjenert: Trenger noe helt nøytralt som en kiste eller treboks med lokk, men finner ingen som passer hos de "vanlige" butikkene. I verste fall får jeg sy et pent trekk til den metallgreia jeg har, men det er ikke førstevalget!

Kan også snekre noe selv, men nå har jeg pusset opp de siste ukene, har en del hyller som fortsatt skal lages og litt lite lysten på å sette mer på lista nå :sleeping:

Skrevet

Da ville jeg ha kikket hos brukthandlere etc. Der finner man ofte små kasser/kister etc. som kan bli kjempefine med et malingsstrøk.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg kjøpte en tønne med lokk til som egentlig er til hester (hva de har i den vet jeg ikke, men sikkert noe mat av noe slag)

Den er svart, lokket sitter godt på og den rommer akkurat en 15- kilos sekk med tørrfor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...