Gå til innhold

Hva er det som er galt med Treasures?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sett i flere fotballfruetråder nå hvor folk har nevnt nettbutikken hennes Treasures, og hvor råttent hun driver den. Men HVA er det egentlig hun har gjort galt? Ja, hun selger produktene sine til en høy pris, men det er jo faktisk ikke ulovlig, og hun tvinger jo ingen til å kjøpe noe som helst. Jeg kan ikke se at hun har gjort noe galt her i det hele tatt, så hvorfor er dere så opphengt i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det hadde noe å gjøre med at enkelte av disse smykkene var kjøpt på ebay til en veldig lav pris, for så å bli solgt til en høy pris. Dette er litt uheldig fordi fleste i målgruppen hennes ser ut til å være tenåringsjenter uten særlig resonneringsevne. Hun har blitt beskyldt for å "lure" disse småjentene.

Jeg tar ikke standpunkt i denne saken, for forretning er ikke min sterke side og jeg har i grunn liten forståelse for hvordan det foregår/bør foregå. Tenkte bare å gi deg et svar :)

Skrevet

Du kan lese litt om saken her.

Personlig klarer jeg ikke å bry meg så hardt om prisene hennes, hun gjør ikke noe galt der. Men oppførselen hennes/deres da dette ble funnet ut av, var ikke særlig fin.

Skrevet

Bra skrevet av May Helen ja.

Skrevet

Ok, nå har jeg en liten oversikt. Skjønner nå hvorfor dere mener det dere gjør, takk :)

Skrevet

Er det Fotballfruen som vil skape blest om butikken sin?

:lur:

Mistenker henne for å holde stramt øye med dette forumet. Hun og mannen er nok hyppig på f5-knappen her inne.

Skrevet

Jeg tror ikke den her kom fra Frua. Jeg har mistenkt flere tråder her for å være henne, men ikke denne.

Skrevet

Er det Fotballfruen som vil skape blest om butikken sin?

:lur:

Mistenker henne for å holde stramt øye med dette forumet. Hun og mannen er nok hyppig på f5-knappen her inne.

Det er mulig at hun har startet tråder om seg selv før, det tviler jeg egentlig ikke på. Men jeg er ikke fruen :)

Skrevet

Dessuten ville vel fruen prøvd å få slettet alle spor om Treasures, istedet for å skape ny blest rundt det?

Skrevet

Dessuten ville vel fruen prøvd å få slettet alle spor om Treasures, istedet for å skape ny blest rundt det?

All PR er god PR.

Hun vil neppe ha stillhet rundt Treasures :lur:

Neida, jeg tror ikke TS er fruen, men jeg mistenker sterkt at hun forsøker å dra i noen tråder her inne. Hun er for dum og kontrollfrik til å klare overse diskusjoner om seg selv.

• Liker 1
Skrevet

All PR er god PR.

Hun vil neppe ha stillhet rundt Treasures :lur:

Neida, jeg tror ikke TS er fruen, men jeg mistenker sterkt at hun forsøker å dra i noen tråder her inne. Hun er for dum og kontrollfrik til å klare overse diskusjoner om seg selv.

Let's not go there again, for guds skyld....

Skrevet

Hadde TS vært fruen, ville hun ha skrevet HYL og SKRIK.

• Liker 1
Skrevet

Jeg stusser over produktene:

-Fordi det står ikke hva smykkene er laget av.

-Fordi det ikke står hvor/hvem som har laget smykkene. Om hun kjøper smykkene billig i større kvanta på ebay så lukter det barnearbeid eller underbetalte arbeidere i Kina lang vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...