FantasDick Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg tenkte jeg skulle smelle sammen en kake å ha med på jobb til en av sjefene mine da han har bursdag på torsdag! Jeg har ikke laget det tidligere og er ingen konditor, så jeg trenger en awesome og "idiotsikker" oppskrift på den beste oreokaken som noen gang er laget! Er det du som har den? Setter pris på teskjeforklaring.
Vendie Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg bruker å lage den etter denne oppskriften. Den blir veldig god! 2
Ildra Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jeg elsker http://www.passionforbaking.com - hun har et par forskjellige oreo-typer, sikkert ikke den "klassiske" du er ute etter, men hun har teskjeforklaringer med bilder underveis i prosessen som gjør at selv talentløse meg kan bake!
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Denne er superenkel og tar null tid å lage. Den er ikke like mektig som vanlig oreokake, noe de fleste synes er helt greit.
Penny Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Jeg bruker å lage den etter denne oppskriften. Den blir veldig god! Jeg bruker også denne oppskriften, den er veldig god ja. Alt for god
Sophia. Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Jeg bruker å lage den etter denne oppskriften. Den blir veldig god! Denne lager jeg også. Knallgod!
elisa123 Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 liker godt min egen oppskrift, her er en video av den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå