AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg testet ut dette litt på kjæresten, og det virket som han synes det var omtent like deilig selv når jeg ikke faktisk sugde. Altså, jeg bare tok pikken inn og ut av munnen sånn som man gjør når man suger, men jeg sugde ikke. Det blir man jo mye mindre sliten av, så hvis det er deilig for fyren, så er jo det bare bra for oss. Noen andre som har erfaringer med dette? Må man bruke mye krefter på å suge? Guttene kan gjerne også svare på hva som eventuelt er deilig...
tweet Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg suger faktisk sjeldent, jeg. Ser ut til at typen liker det uansett Slitsomt å suge. Hehe... 2
Gjest Noevik Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 hehe, aldri tenkt over. Tror jeg gjør litt begge deler.
Gjest Raindrops Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg pleier aldri å bokstavelig talt suge når jeg har kuk i munnen. Kanskje jeg har gjort det helt feil i alle år 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Jeg har alltid tenkt at begrepet suge pikk er helt feil. Det har jeg aldri gjort. Heller ikke blåst, som i blow job... 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Nå begynner jeg å lure her... Jeg har aldri SUGD på en pikk. Jeg tar den inn i munnen og beveger den opp og ned med stanga - både med og uten forhuden dratt nedover. Hvordan SUGER man på en pikk? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Æsj, nei. Jeg SUGER ikke på den. 2
Gjest Raindrops Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Nå begynner jeg å lure her... Jeg har aldri SUGD på en pikk. Jeg tar den inn i munnen og beveger den opp og ned med stanga - både med og uten forhuden dratt nedover. Hvordan SUGER man på en pikk? Blir vel som å suge på et stort sugerør. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Blir vel som å suge på et stort sugerør. :gjeiper: Skal jo ikke svelge den stakkars pikken heller da, er jo ingenting å suge 1
Erotisk Flukt Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 Bare ikke gjør som flere av dere medsøstre, å sutte på kuken. Greit at jenter lærer at å suge kuk er som å sklikke en is, men det jeg har mellom beina er ingen Mr. Freeze. Men med litt korrigering og tips så går det alltid bra ;-) -Domino 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 TS her. Da er det vel jeg som har gjort det feil i alle år da Jeg har alltid pleid å suge litt på den Men men, da vet jeg det. Ikke rart jeg pleier å bli sliten i kjeven 1
Gjest Raindrops Skrevet 21. november 2011 #15 Skrevet 21. november 2011 TS her. Da er det vel jeg som har gjort det feil i alle år da Jeg har alltid pleid å suge litt på den Men men, da vet jeg det. Ikke rart jeg pleier å bli sliten i kjeven Hvis det fugerer for både deg og han, så er det jo ingenting som er bedre enn det da 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #16 Skrevet 21. november 2011 Hvis det fugerer for både deg og han, så er det jo ingenting som er bedre enn det da Jeg har aldri fått noen klager, for å si det sånn Men så fant jeg jo ut at det ikke virket som noen stor forskjell på ham, han så ut til å nyte det like mye når jeg ikke sugde... så da tenker jeg at det vel ikke er noe poeng. Jeg måtte bare høre her inne, for etter å ha brukt krefter på å suge i årevis, føles det så "beskjedent" å bare ta tingen hans inn og ut av munnen som om det var en kjærlighet på pinne. Føler at jeg ikke gjør noe arbeid liksom. Når man gjør det på den måten kan jeg jo holde ut i en evighet
Skylines Skrevet 21. november 2011 #17 Skrevet 21. november 2011 Tidligere bare ut og inn uten suging, men med nåværende foretrekker han at jeg suger også, så det blir litt "hardere". 1
Gjest otrivin Skrevet 22. november 2011 #18 Skrevet 22. november 2011 Suger, sleiker, suger "slappere", varierer litt. Han liker det uansett men for min egen del må jeg jo underholde meg selv litt.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #19 Skrevet 22. november 2011 nei nei nei... man skal bli knulla i munnen. mannen skal holde hodet til dama så skal man knulle munnen som om det er musa .. stappe den så langt inn at den glir ned i halsen å man brekker seg osv... samt gjerne slå meg litt i ansiktet med flat hånd.
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2011 #20 Skrevet 22. november 2011 nei nei nei... man skal bli knulla i munnen. mannen skal holde hodet til dama så skal man knulle munnen som om det er musa .. stappe den så langt inn at den glir ned i halsen å man brekker seg osv... samt gjerne slå meg litt i ansiktet med flat hånd. Tror du har sett for mye "spillefilm"! 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå