Gå til innhold

Hvor ble det av puppene til denne jenta?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tittet på dette bildet, reklame i en artikkel, og jeg lurer på hvor hennes venstre bryst er? Det er jo helt flatt i armhulen der? Og den magen, og navlen, hoftene og midjen ser jo ut som er klippet rett fra en mannekropp? d303f0ccd2a844a6ac5b43631bcb8dc2.jpg

Og for sikkerhets skyld, nei, jeg er ikke misunnelig, bare så det er sagt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, en ikke helt vellykket retusjering, ja. At ingen har sett at jenta mangler en pupp?!

Tviler forresten på at det er en guttekropp, for gutter har vel ikke så mye midje - særlig ikke tynne kropper som det der.

• Liker 2
Skrevet

Greit nok med at puppen mangler, og kanskje kroppen er hennes, men har dere sett krusedullen midt i navlen?

• Liker 3
Skrevet

Hun får jenta i den BH reklamen til høyre her NESTEN til å se feit ut, siden reklamen følger med når jeg scroller ned så blir de stående på linje, litt forskjell ja hehe.

• Liker 1
Skrevet

Den jenta der har nok ikke stort med pupper, så den høyre puppen hennes er nok under armen. Den venstre presser hun jo sammen slik at den synes. Hadde hun ikke presset overarmen mot den, så ville det nok ikke syntes at hun hadde en venstrepupp heller.

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som ikke kan se noen jente?

• Liker 2
Skrevet

Bare jeg som ikke kan se noen jente?

Er du feit selv eller?

Hvorfor komme med slike kommentarer med mindre du har komplekser for egen kropp?

Jenta er tynn, men hun er like mye kvinne som alle andre kvinner. Kvinnelighet defineres ikke etter antall kilo.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror helt ærlig at det der ikke er noen jente. Og ikke noens midje. Og at det hodet ikke hører til den kroppen.

Skrevet

Er du feit selv eller?

Hvorfor komme med slike kommentarer med mindre du har komplekser for egen kropp?

Jenta er tynn, men hun er like mye kvinne som alle andre kvinner. Kvinnelighet defineres ikke etter antall kilo.

Tror personen tenkte at h*n ikke ser noe link til noe bilde eller noe bilde. Det gjør nemlig ikke jeg heller!

• Liker 3
Skrevet

Er du feit selv eller?

Hva faen snakker du om??? Jeg ser ikke reklamen!!! Mulig å være så frekk??

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror helt ærlig at det der ikke er noen jente. Og ikke noens midje. Og at det hodet ikke hører til den kroppen.

Syns kanskje de overarmene var litt vel muskuløse og markerte til å være en jente på den størrelsen ja... Rar photoshopping det der!

• Liker 1
Skrevet

Tror personen tenkte at h*n ikke ser noe link til noe bilde eller noe bilde. Det gjør nemlig ikke jeg heller!

NØYAKTIG det jeg mente ja! Blir lettere sjokkert....

• Liker 2
Skrevet

Er du feit selv eller?

Haha, dreit på draget..

• Liker 6
Skrevet

I så tilfelle så beklager jeg. Men jeg vet ikke om personen ikke ser bildet eller om h*n antydet at jenta ser ut som en gutt.

Skrevet

Nå veit du det Wanted!!

Skrevet

Haha, dreit på draget..

Hvorfor??

Det er ikke akkurat uvanlig at noen kommer med slike kommentarer.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor??

Det er ikke akkurat uvanlig at noen kommer med slike kommentarer.

Fordi du åpner kjeftesmella før du vet hva folk egentlig mener, spør før du skyter ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...