AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Nå har det seg sånn at jeg og samboeren min har vært sammen i rundt 5 år. Vi har snakket om bryllup barn og alt som hører med og er begge enige at dette er noe vi vil sammen, men han vil ikke fri og jeg vil heller ikke. Grunnen til at jeg ikke vil er fordi jeg føler det er mannen sin jobb. Men nå har jeg begynt å tenke på om jeg kanskje skal gjøre og lurer på om det er noen av dere damene her på KG som har fridd. Hvordan dere gjorde det, hvordan mannen/dama reagerte og hvilke tanker andre i familie/venner har hatt om at det er dama som har fridd?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Nå har det seg sånn at jeg og samboeren min har vært sammen i rundt 5 år. Vi har snakket om bryllup barn og alt som hører med og er begge enige at dette er noe vi vil sammen, men han vil ikke fri og jeg vil heller ikke. Grunnen til at jeg ikke vil er fordi jeg føler det er mannen sin jobb. Men nå har jeg begynt å tenke på om jeg kanskje skal gjøre og lurer på om det er noen av dere damene her på KG som har fridd. Hvordan dere gjorde det, hvordan mannen/dama reagerte og hvilke tanker andre i familie/venner har hatt om at det er dama som har fridd?
Pepperbrud12 Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jeg fridde til min samboer:) det er absolutt å anbefale, med mindre du er veeeeeldig avhengig av å få oppfylt barnedrømmen om at han kneler foran deg:) Bare husk å gjøre det uforglemmelig. Det skjer bare en gang (forhåpentligvis)...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Synes det egentlig er ganske tøft av dere å gjøre det Hvordan var det? Hva gjorde dere? Og var dere redde for at han skulle si nei? Selv så har vi jo snakket om det og vi vil begge to så er egentlig ikke noe å tenke på, men vil nå tro at man har litt nerver uansett? -ts
Kilikia Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 (endret) ektemannen min er litt feminin og jeg har alltid vært gutten på en måte selv om jeg er jente, så jeg gikk faktisk ned på kne for han Endret 21. november 2011 av melissa987
MadamePuff Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 jeg fridde til kjæresten for 1 år siden, han sa dessverre nei, men vi er fortsatt sammen. Jeg ble kansje litt skuffet (hadde kjøpt ring og alt) men han var ikke klar og kanskje det var for det beste
Ninnin86 Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Nå har det seg sånn at jeg og samboeren min har vært sammen i rundt 5 år. Vi har snakket om bryllup barn og alt som hører med og er begge enige at dette er noe vi vil sammen, men han vil ikke fri og jeg vil heller ikke. Grunnen til at jeg ikke vil er fordi jeg føler det er mannen sin jobb. Men nå har jeg begynt å tenke på om jeg kanskje skal gjøre og lurer på om det er noen av dere damene her på KG som har fridd. Hvordan dere gjorde det, hvordan mannen/dama reagerte og hvilke tanker andre i familie/venner har hatt om at det er dama som har fridd? Fra gammelt av er det kun én dag jentene kan fri, og det er på skuddårsdagen! 2012 er jo tilfeldigvis skuddår, og hvis jeg skulle fridd, ville jeg valgt den dagen Ikke fordi jeg er så gammeldags av meg, men fordi det er en dag man husker. Og hvis han sier nei, må han gi deg 29 par med hjemmestrikkede votter That's the law Lykke til med frieriet! Synes absolutt du skal gjøre det! 1
Gjest anonym2233 Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 (endret) . Endret 22. april 2021 av anonym2233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå