Gjest ertaberta Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har en kompis som vil ha meg med å investere penger i WGI. Har hørt at mangen har tjent gode penger på dette, men er selvsagt litt skeptisk. Er det noen av dere som har erfaring med WGI og kan råde meg til hva jeg skal gjøre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 Si : "Nei takk!" og bruk pengene dine på noe annet. Det er sikkert folk som har tjent seg rike på dette, men det er ikke så mange av dem. Vi har en kamerat som har prøvd å prakke på oss disse greiene. Han skrøt av alt han kom til å få inn, om ferien de hadde planlagt. Plutselig var det STILLE og fyren har ikke tatt ut ferien sin. Hadde ikke råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 12. desember 2003 #3 Del Skrevet 12. desember 2003 hvis man skal tjene penger på dette, er man nødt til å følge med og selge aksjene sine akkurat idet de er iferd med å falle. tidkrevende. nødt til å sitte med det hele tiden. hvis ikke - ikke gidd :D det var hvertfall min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 13. desember 2003 #4 Del Skrevet 13. desember 2003 En god tommelfingerregel angående pyramidevirksomhet; når man har hørt om firmaet i nyhetene, er det som regel for sent å tjene gode penger på å melde seg inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2003 #5 Del Skrevet 13. desember 2003 Det er en artikkel i det siste "Dine Penger" som omhandler WGI. Det viser seg at det er vanskelig å få tak i pengene du har tjent. De skylder bl.a. på tekniske problemer. Jeg har selv venner som har prøvd å verve meg, men sånne ting holder jeg meg langt unna. Det er alltid noen som taper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. desember 2003 #6 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg er med i WGI, men er ikke aktiv. Det var en kamerat av meg som fikk meg inn i det. Jeg har lagt ut ca 150 kr på det, og fått ca 10 000 tilbake på aksjespillet deres. Har ikke tro på at en kan tjene seg rik på det, men det kan være en fin bi-inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå