Gå til innhold

Skjult telefonnummer


Babyface

Anbefalte innlegg

Vi har den siste tiden blitt plaget av noen drittunger som ringer til alle døgnets tider for å more seg på vår bekostning. Vi har nummervisning på telefonen, men disse ringer selvsagt fra et skjult nummer. Vi har derfor kuttet ut å ta telefonen hvis det ringer fra et skjult nummer. En dag tok jeg likevel telefonen og det viste seg å være fra Tele2. Han som ringte hadde ringt flere ganger tidligere og var nesten irritert. Da sprakk det for meg; jeg forklarte ham hvorfor vi ikke tok telefonen og sa at seriøse firmaer burde ha synlig nummer, det er vel ingen grunn til å være så "hemmelig" når han likevel presenterer seg når han får kontakt. Hvis noen vil ha tak i meg heretter får de ha synlig nummer!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt problemstillingen! Nesten alle firmaer som ringer rundt, seriøse eller ikke, har hemmelig nummer! Har helst ikke lyst å ta telefonen når det viser hemmelig nummer, men bestevenninna mi har også hemmelig nummer, så jeg kan jo ikke la være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hemmelig nummer,men bruker å sende sms til de som jeg vet ikke tar hemmelig nummerog skriver at nå ringer jeg.

Jeg bruker heller ikke å ta telefonen visst det er hemmelig nummer.

Grunnen til at privat folk har hemmelig nummer er vel mange,men er enige med dere at firmaer burde da kunne vise telefonnummret når de ringer til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...