Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, eg har problemer med å bestemme meg for kva utdanning eg skal velge. Eg har allereie tatt tre år på høgskulen, der eg har studert bachelor i språk og kultur. Dette gjor eg for å kunne finne ut kva eg skulle bli. Det einaste eg fant ut var at eg absolutt ikkje hadde lyst å bli lærar.

Eg har dreve å tenkt tanken på å studere Kulturstudiet i Bø, men det vil sei at eg må flytte frå kjæresten min og eg må slutte i bandet som eg med i. Eg bur i Tønsberg og er blitt veldig knytta til denne plassen. I tillegg så har eg høyrt at det er ganske vansklig å få jobb innanfor kultur.

I år har eg tatt meg eit år fri, så eg må finne ut av dette til våren. Eg står heilt fast. Er det nokon som har nokre tips, eller som veit kor eg kan få noko hjelp?

Endret av Romla
Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Men hva vil du jobbe med da? Kanskje best å finne ut det før du søker utdanning på nytt?

• Liker 1
Skrevet

Det er der problemet mitt ligger. Eg veit ikkje kva eg vil jobbe med. Har vurdert så mange ting, bl.a Sjukepleier, kultur, lærer, dyrepleier osv. Eg har virkelig vansklig for å bestemme meg. Og eg vert så frustrert over meg sjølv.

Gjest Badabing
Skrevet

Tror i alle fall jeg ville tenkt meg nøye om før jeg studerte kultur videre, uten å ha en plan. (Hvis du får studielån da, det skal jo tross alt betales tilbake) Har ei god venninne med master i kunst og kultur fra UiO, og hun har ikke funnet relevant jobb i etterkant, tross A på masteroppgaven.

Er du praktisk eller teoretisk anlagt da?

• Liker 1
Skrevet

Eg likar no best praktisk, men teoretisk funkar også. Det var det eg tenkte at kultur er vansklig å få jobb innenfor, iallfall ein godt betalt jobb. Så eg har begynnt å legge den ideen frå meg. Så nå er eg tilbake til null idear.

Sjukepleien kunne funke, men eg er så lei av å jobbe turnus. Jobbar på sjukeheim no og veit at det er noko eg kunne likt (ikkje jobbe på sjukeheim resten av livet, men jobbe som sjukepleiar på sjukehus). Men som sagt, har ikkje noko lyst å jobbe turnus resten av livet mitt.

Lærar veit eg at eg ikkje duge til.

Gjest Badabing
Skrevet

Med sykepleier har du jo en del videreutdanninger hvor du kan få vanlig arbeidstid, men det er vel vanlig å jobbe i turnus en stund først, ja.

Lærer på folkehøgskole da? Det er jo veldig annerledes enn andre lærere.

Siden du har med språk også; hva med journalist/tekstforfatter innen kultur?

Kulturarbeid i kommunen?

Jeg tror i alle fall jeg ville forsøkt å jobbe litt før jeg studerte noe mer, sånn for å finne ut hva jeg egentlig ville.

Kanskje du kan forsøke å snakke med NAV eller studierådgiver.

Karrieresenteret i Vestfold:

http://www.karrierevestfold.no/?div_id=1&pag_id=1

Skrevet

Føle eg renne ut for tid, men får sjå kva eg ende opp med. Takk for flotte tips. Skal sjekke ut alt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...