Gå til innhold

piercing i tunga

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei. Jeg har piercing i tunga.. og jeg driver å leker med det hele tiden. Når jeg skal til piercingstudioet tror du de vil si hvis det er blitt lengre hull,eller annderledes pga "lekingen" ??? Altså jeg vet at man ikek skal leke med piercingen for at det kan bli annderledes hull. så vil de si ifra tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men JEG kan si i fra til deg nå. Du kommer garantert til å få større hull ved å leke med den. Jeg tok ut min for flere år siden og har et stort stygt arr på tungen som av og til revner opp. Auu.

Skrevet

Kanskje, vanskelig å si. Om du lurer, kan du spørre de. Seriøst, slutt å leik med den. Eg gjorde det og venta for lenge med å bytte til mindre stang, så hullet oppå tunga er ikkje så fint lenger.

Skrevet

Vet ikke, men JEG kan si i fra til deg nå. Du kommer garantert til å få større hull ved å leke med den. Jeg tok ut min for flere år siden og har et stort stygt arr på tungen som av og til revner opp. Auu.

oi, men har bare hatt piercingen i ca 7 uker..så hvis jeg slutternå vil det bli normalt igjen:D?

Skrevet

Største problemet med den "lekingen" er vel at du kan skade tennene. Hullet trenger du ikke bekymre deg for mye om...

Skrevet

Jeg fikk ikke beskjed om at jeg ikke skulle leke med den. Så fort den hadde grodd begynte jeg å leke med den. Så tok jeg en til, og det ble lite leking fordi jeg var redd den hudgreia i midten skulle ryke. Nå har jeg tatt ut den ene og leker med den som er igjen, men har ikke merka at hullet har blitt større eller noe.

Det er en stygg uvane, og jeg slutter hver gang jeg kommer på hva jeg gjør. Har hatt hull i tunga i 5 år.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Vet om ei som lekte mye med den. Hullet ble større og større og vips så dro hele piercingen igjennom tunga. Hurra!

Skrevet

Vet om ei som lekte mye med den. Hullet ble større og større og vips så dro hele piercingen igjennom tunga. Hurra!

Det er ganske normalt at piercing "hull" utvider seg. Men det er ikke noe "farlig" med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...