AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg lurer på en ting, er det vanlig at svette, under armene, luker løk? Jeg syns det stinker løk av meg når jeg svetter, sånn vanlig svette, ikke fra trening, men bare svette som kommer i løpet av dagen. Eller er det bare noe jeg innbiller meg?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Spiser du løk? Det er typisk at løk og hvitløk setter lukt på det kroppen utskiller.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Spiser løk og hvitløk ja -- av og til. Ikke så ofte Lukter løk under armene selv om jeg ikke har spist det på lenge.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Du har skrevet LUKER løk to ganger. Du mener vel lukter?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Du har skrevet LUKER løk to ganger. Du mener vel lukter? Haha loooool. Tror hun har luket litt for mye løk i hagen i det siste jeg 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Jeg mener luKter ja Gikk visst litt fort.. ts 1
Gjest mæ Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Haha loooool. Tror hun har luket litt for mye løk i hagen i det siste jeg Man skiller som regel ut det man spiser. Og selv om det er lenge siden du spiste det så kan det fortsatt være i "systemet" ditt.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Jeg mener luKter ja Gikk visst litt fort.. ts
Havtorn Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Off, jeg vet om ei som lukter skikkelig løk under armene. Så nei, ikke noe du innbiller deg. Hurra for deo.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Off, jeg vet om ei som lukter skikkelig løk under armene. Så nei, ikke noe du innbiller deg. Hurra for deo. Kanskje det er meg? Neida, prøver å vaske det bort og bruker deo ofte, men merker det spesielt hvis jeg har fri og bare er hjemme, da bruker jeg det ikke og det lukter, selv om jeg ikke gjør noe som er fysisk anstrengende. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det lukter LØK! Av alle ting... jeg spiser virkelig ikke løk så ofte, nå er det leeeenge siden. Men har gått rundt og stinket løkbombe hele helgen.. ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå