Gå til innhold

Hvilken diktator er du?


Arwen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Må da være noe feil med den testen?! Jeg kom ut som Hitler selv om jeg ikke krysset av for noe av det han sto for på noen av spørsmålene. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må da være noe feil med den testen?! Jeg kom ut som Hitler selv om jeg ikke krysset av for noe av det han sto for på noen av spørsmålene.  :roll:

Ja, det der var helt syyyykt! Jeg er kraftig provosert!! Hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er...

Pinochet

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er...

Pinochet

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinochet

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Du er...

Pinochet

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok testen på ny, med følgende resultat:

Du er...

Saddam Hussein

Ingen liker deg. Men hvem bryr seg - ikke du i alle fall. Du er en Saddam. Du kommer til å være rik, se latterlig ut og du er den ultimate gangsteren. Du passer på at alle husker på å dyrke deg som en gud. Du er ond, fanatisk og har en bra medhjelper i din informasjonssjef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er...

George Bush :grine:

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Du finner ofte opp ord for gjøre deg selv forstått. Du slår vitser for å dekke over tabber. Vitser som ingen skjønner faktisk. Du tar hva du vil ha og får folk til å gjøre alt skittentøy vasken din. Men du er dyktig på å smøre dine allierte slik at de støtter deg i dine fantasiprosjekter. Du tror du er en mektig mann, og det gjør tydeligvis dine allierte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Pinochet

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Du er...

Adolf Hitler

Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten.

Hva f... er dette for resultat?

Jeg forlanger at alle, absolutt ALLE som har vært med på å utforme denne testen øyeblikkelig blir fengslet for så å bli torturert og gasset ihjel! :kjempesinna:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Du er...

Pinochet

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...