catty1 Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 hva definerer du som alkoholikker? jeg liker å ta meg et glass vin, og det trenger ikke være fredag for min del =) har ikke noe problem med ikke å drikke dagen etterpå,men forstår ikke greia med et glass vin,da drikker jeg heller 3. også kan jeg godt være edru en lørdag,no problem er jeg nå tidens alkoholikker... eller?
Livelive Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Hvis du MÅ ha alkohol hevr dag og kjenner et sug hver dag til alkohol, så vil jeg si du er alkoholiker. Mens du som ikke gjør det å koser deg med noen glass noen dager i uken, er ikke alkoholiker. Det er lov å kose seg. Hilsen en alkohol-liker
catty1 Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2011 MÅ ikke ha alkohol hver dag, og føler ikke noe sug ellers. men fordi jeg innimellom drikker på en onsdag, har jeg fått noen merkelige sammenligninger, som går på at jeg er alkohlikker, som jeg ikke kjenner meg igjen i. så da er jeg en vin-liker!! =) det kan jeg leve med. takker for svar
OPIgirl Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Det er mange former for alkoholisme. Det er ikke sikkert du kan karaktiseres som en alkoholiker nå, men du kan risikere å utvikle alkoholisme senere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå