AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Jeg har drømt noen ganger at jeg har sprunget i skogen, og at jeg er naken i klesbutikk og skal kjøpe klær. Et par ganger har jeg drømt at jeg er høyt oppe i luften også. Noen andre?
Mayah Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Jeg drømmer relativt ofte at jeg er førstemann til en ulykke og tar opp telefonen for å ringe 113, men jeg greier aldri å slå nummeret. Uansett hvor mye jeg konsentrerer meg for å slå riktig, slår jeg feil eller så bare blir det feil og jeg får aldri ringt. De få gangene jeg faktisk greier å slå riktig nummer, så vet jeg ikke hvor vi er og når jeg desperat spør folk rundt meg hvor ambulansen skal kjøre, så vet ingen hvor vi er eller så bare ler de istedetfor å si adressa. Og de få gangene jeg faktisk vet hvor vi er og jeg får tilkalt ambulanse, så viser det seg at jeg har overvurdert alvorlighetsgraden og at det var unødvendig å ringe AMK. UTROLIG irriterende drømmer! Og jeg drømmer dette minst to-tre ganger i måneden. Tror ikke jeg drømte disse drømmene før jeg begynte på sykepleierstudiet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå