kooozy2 Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 Kom over en SMS tjeneste som jeg syntes var bra ifht det å redusere sjansen for kriminelle hendelser, xxxxxxxxxxxxx Oslofirma som visstnok driver det, men tjenesten fungerer over hele landet. Personlig bruker jeg tjenesten før jeg tar Taxi (og jeg må innrømme Pirattaxi...). Sender da kodeord ts spor til 1933 som er nummeret til denne tjenesten. F eks ts spor Taxi A39 fra byen og hjem. En blir medlem ved å sende inn en melding, koster bare 1 krone så det var heller ikke all verdens. Uansett - for andre som ikke synes det er kjempekult å sitte i en fremmed bil, denne tjenesten kan ha en preventiv virkning! Kanskje aktuelt nå i julebordssesongen ;-) K Link slettet. Hege (mod.) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 var en ekstra punktum i linken din gitt. for å komme direkte inn på siden uten å endre på den, gå inn på: xxxxxxx Link slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 13. desember 2003 #3 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvorfor ikke like gjerne sende en sms til folk man kjenner med den informasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 13. desember 2003 #4 Del Skrevet 13. desember 2003 så bra da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. desember 2003 #5 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvorfor ikke like gjerne sende en sms til folk man kjenner med den informasjonen? Det lurte jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. desember 2003 #6 Del Skrevet 13. desember 2003 Steikop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. desember 2003 #7 Del Skrevet 14. desember 2003 *kremt* det kosta jo 10 kr å "legge igjen et spor" da... Da tror jeg heller at jeg hadde sendt en melding til ti venner, så visste alle hvor jeg var til enhver tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. desember 2003 #8 Del Skrevet 14. desember 2003 Betal konsekvent taxi med Visa. Be sjåføren dra kortet i starten av kjøreturen. På den måten knyttes infoen om deg og hvor sjåføren kjører sammen og kan i ettertid spores. Sett deg for all del ikke inn i en taxi med en annen person inni eller med taksameteret avslått. Ikke tilby deg å dele taxi heller, om du er alene. Kanskje er den du deler med egentlig en slem kompis av sjåføren. Og gå for all del ikke hjem alene i nattemørket. Selv om det bare tar deg tjue minutter. Skal du gå, gå sammen med noen. Ran og voldtekter er det vel høysesong for nå i disse julebordstider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #9 Del Skrevet 14. desember 2003 Hold deg innendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. desember 2003 #10 Del Skrevet 14. desember 2003 Hold deg innendørs. ...men de fleste ulykker og dødsfall skjer i hjemmet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. desember 2003 #11 Del Skrevet 14. desember 2003 så telt i hagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. desember 2003 #12 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg tror nok dette er reklame,jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 14. desember 2003 #13 Del Skrevet 14. desember 2003 Hold deg innendørs. Hay du, mene du at kvinner skal holde seg inne bare fordi det fins kåte og syke menn her i verden :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #14 Del Skrevet 14. desember 2003 Hay du, mene du at kvinner skal holde seg inne bare fordi det fins kåte og syke menn her i verden :fy: Ja tenk, for jeg mener det er bedre å være i live i heimen enn å ligge på kirkegården fordi man på død og liv ville på kino en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 14. desember 2003 #15 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg tror nok dette er reklame,jeg.... Tror jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå