Gå til innhold

soho-sjokoladen kommer tilbake ;)


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Var jeg? Jeg bare kommenterte at det ikke var noe vits å være skuffa over at en butikk kommer med et produkt når man ikke er tvunget til å spise det dersom man ikke vil.

du bestemmer ikke når jeg skal være skuffa c:

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hibiskus

Definitive surere, kan det være fordi forholdet mellom sjokolade og yoghurtfyll er annerledes? På syrligheten virker det ikke slik. Mulig Nidar floppet stort på produksjon av sjokoladen tidligere, og kommer med en underlegen variant bare for å hevne seg.

Den var sammen med alle de andre sjokoladene i butikken, så HVORFOR har de forandret på oppskriften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

du bestemmer ikke når jeg skal være skuffa c:

Jeg har ikke sagt at jeg bestemmer noen ting. Klart du har lov å være skuffa men du kan da unne andre gleden ved en sjokolade de liker? Folk liker ulike ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Definitive surere, kan det være fordi forholdet mellom sjokolade og yoghurtfyll er annerledes? På syrligheten virker det ikke slik. Mulig Nidar floppet stort på produksjon av sjokoladen tidligere, og kommer med en underlegen variant bare for å hevne seg.

Den var sammen med alle de andre sjokoladene i butikken, så HVORFOR har de forandret på oppskriften?

Kanskje de har glemt oppskrifta:???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har gleda meg til å få Soho tilbake, men jeg gidder ikke kjøpe den posen der :snurt: Koster jo 59,- jo! Orker ikke spa meg gjennom diverse Banan-Bamsemums eller hva det nå enn er, for å få smake Soho. Typisk min ulykke at det kun er èn Soho i posen og.. :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Huff, jeg har gleda meg til å få Soho tilbake, men jeg gidder ikke kjøpe den posen der :snurt: Koster jo 59,- jo! Orker ikke spa meg gjennom diverse Banan-Bamsemums eller hva det nå enn er, for å få smake Soho. Typisk min ulykke at det kun er èn Soho i posen og.. :snurt:

neeh i den posen jeg kjøpte var det mange fler enn en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jeg har ikke sagt at jeg bestemmer noen ting. Klart du har lov å være skuffa men du kan da unne andre gleden ved en sjokolade de liker? Folk liker ulike ting.

du bestemmer ikke om jeg skal une andre gleden ved sjokolade de liker ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitive surere, kan det være fordi forholdet mellom sjokolade og yoghurtfyll er annerledes? På syrligheten virker det ikke slik. Mulig Nidar floppet stort på produksjon av sjokoladen tidligere, og kommer med en underlegen variant bare for å hevne seg.

Den var sammen med alle de andre sjokoladene i butikken, så HVORFOR har de forandret på oppskriften?

De forandret oppskriften fordi den forrige varianten av soho ble fort ødelagt av å ligge sammen med de andre sjokoladene, altså i butikken. Den skulle egentlig vært blant kjølevarene pga yogurten i den. Denne varianten av soho har mindre yogurt for at den skal kunne ligge i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

du bestemmer ikke om jeg skal une andre gleden ved sjokolade de liker ^^

jeg har fortsatt ikke sagt at jeg bestemmer noe. Kjeder du deg eller noe? Du oppfører deg som en femåring akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

jeg har fortsatt ikke sagt at jeg bestemmer noe. Kjeder du deg eller noe? Du oppfører deg som en femåring akkurat nå.

jo det er det du sier. synd for deg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne posen, 55 kr! Jeg ville bare ha soho-sokoladen som var der, men ikke for 55 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes soho sjokoladen var skuffende, smalte ikke helt slik jeg husker den. Kan kanksje ha noe med at det var mye sjokolade i forhold til yoghurtfyll, men smørbukkstang og stratos med mandler var nam :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Nidar sin rosa begrenset antall pose med blant annet Soho sjokoladen er på halv pris(30 kr) på Bunnpris ved florida(nygårdsgaten?) i Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

hmm den poser har vært ute veldig lenge, har bare kjøpt den 1 gang :fnise:

Får håpe sohoen kommer ut, og at den ikke blir å koste 30kr "plata" >.>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...