AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #61 Skrevet 19. januar 2012 Husker jeg digga Soho når den kom. Litt skuffa over at den kommer i en pose med annen sjokolade, jeg er ikke så glad i sjokolade, og spiser ikke nok til at hele posen kommer til å bli spist. I tillegg er jeg allergisk mot nøtter, så er litt dumt å måtte kjøpe en hel pose med sjokolade med bla. mandler kun for å få smake Soho igjen.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. januar 2012 #62 Skrevet 19. januar 2012 Husker jeg digga Soho når den kom. Litt skuffa over at den kommer i en pose med annen sjokolade, jeg er ikke så glad i sjokolade, og spiser ikke nok til at hele posen kommer til å bli spist. I tillegg er jeg allergisk mot nøtter, så er litt dumt å måtte kjøpe en hel pose med sjokolade med bla. mandler kun for å få smake Soho igjen. det skuffer meg og. de andre i posen var ikke så gode. Håper de kommer med den alene
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2012 #63 Skrevet 20. januar 2012 Hørte jeg Gullbrød med lys sjokolade? HVOR? HVOR? ME WANT!!! Er vel sju-åtte år siden man fikk kjøpt det, nå. De sier det solgte for dårlig... (Men den overprisede jule-og påskemarsipanen som blir produsert et halv år før salg, den vil folk ha... ) 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #64 Skrevet 20. januar 2012 Noen som vet hvilke butikker den er å finne i på Oslo vest, ullern?
Gjest NozMonster Skrevet 20. januar 2012 #65 Skrevet 20. januar 2012 Noen som vet hvilke butikker den er å finne i på Oslo vest, ullern? på meny på cc-vest må de vel ha den!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. januar 2012 #66 Skrevet 20. januar 2012 Er vel sju-åtte år siden man fikk kjøpt det, nå. De sier det solgte for dårlig... (Men den overprisede jule-og påskemarsipanen som blir produsert et halv år før salg, den vil folk ha... ) idiotisk. Hvorfor kjøper ikke folk det som er godt?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #67 Skrevet 20. januar 2012 på meny på cc-vest må de vel ha den! Da skal jeg sjekke der neste gang jeg er på cc. Takk!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. januar 2012 #68 Skrevet 21. januar 2012 Da skal jeg sjekke der neste gang jeg er på cc. Takk! men de selger ikke sjokoladen for seg selv altså den selges i en nidarpose.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #69 Skrevet 21. januar 2012 Noen som vet hvilke butikker den er å finne i på Oslo vest, ullern? De har den på Kiwi på Lilleaker også, rett ovenfor CC-Vest, og der er den noen kroner billigere enn på Meny på CC. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. januar 2012 #70 Skrevet 21. januar 2012 Irriterte meg at det var den gamle stratosen fra søttitallet med mandel i og ikke den med peanøtter i for det er det jeg mener var i den som het stratos med nøtter. Pluss at det var for lite bobler i den mandelstratosen.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. januar 2012 #72 Skrevet 21. januar 2012 så synd at den kom tilbake Hvorfor det DU må jo ikke spise den
Gjest SummerJudith Skrevet 21. januar 2012 #73 Skrevet 21. januar 2012 Hvorfor det DU må jo ikke spise den hvorfor skal du blande deg i alt? -.- 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. januar 2012 #74 Skrevet 21. januar 2012 hvorfor skal du blande deg i alt? -.- Hvorfor så sur? 2
Gjest SummerJudith Skrevet 21. januar 2012 #76 Skrevet 21. januar 2012 Hvorfor så sur? jeg er ikke sur det er det du som er n_n hva har du med mine meninger å gjøre liksom :L
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. januar 2012 #77 Skrevet 21. januar 2012 jeg er ikke sur det er det du som er n_n hva har du med mine meninger å gjøre liksom :L Jeg bare kommenterte innlegget ditt. Og det at du reagerer slik viser jo at du er sur. 1
Gjest SummerJudith Skrevet 21. januar 2012 #78 Skrevet 21. januar 2012 Jeg bare kommenterte innlegget ditt. Og det at du reagerer slik viser jo at du er sur. haha du var jævli sur da du spurte meg du bare "DU må ikke spise den" o.o
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. januar 2012 #79 Skrevet 21. januar 2012 haha du var jævli sur da du spurte meg du bare "DU må ikke spise den" o.o Var jeg? Jeg bare kommenterte at det ikke var noe vits å være skuffa over at en butikk kommer med et produkt når man ikke er tvunget til å spise det dersom man ikke vil. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå