Gå til innhold

soho-sjokoladen kommer tilbake ;)


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Er ikke den sohoen en litt hype? Sånn at plutselig alle savner den? Jeg kjenner ingen som egentlig likte den. Jeg ville aldri kjøpt den igjen.

Det vil jo vise seg nå, hvor godt den selger ... dere som liker den må kjøpe mange hver dag! Ellers hører sjokoladefabrikken aldri på forbrukerne mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Er ikke den sohoen en litt hype? Sånn at plutselig alle savner den? Jeg kjenner ingen som egentlig likte den. Jeg ville aldri kjøpt den igjen.

Det vil jo vise seg nå, hvor godt den selger ... dere som liker den må kjøpe mange hver dag! Ellers hører sjokoladefabrikken aldri på forbrukerne mer!

da kjenner du ikke meg for jeg elsket den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe slags yoghurt-gruff.

Ikke godt.

Uff.

Bamser med bananskum, derimot :)

Uff 2! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Er ikke den sohoen en litt hype? Sånn at plutselig alle savner den? Jeg kjenner ingen som egentlig likte den. Jeg ville aldri kjøpt den igjen.

Det vil jo vise seg nå, hvor godt den selger ... dere som liker den må kjøpe mange hver dag! Ellers hører sjokoladefabrikken aldri på forbrukerne mer!

Tja om den ikke selges så godt, så bør det jo være mulig for fabrikken å gjøre noe med det, kanskje ikke lage den akkurat slik den så ut før, lage den en litt mer ala kinder bueno style nesten :P altså lite sjokolade, men med crisp&yoghurt fyll inni.

Selvom jeg elsker den, så har jeg hørt fra andre at selve Soho'en var litt for "stor" at en halv soho var nok, ellers ble de kvalme av den :P

Det er jo klart det. All sjokolade har jo mye sukker og får man i seg nok sukker så blir man oftest kvalme :)

(samme med meg og Japp eller lion, bruker eeeevigheter på å spise den opp :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ha gullbrød med lys sjokolade jeg.. :sjenert:

Den som hadde blå farge der den med mørk sjokolade har rød.

Hvor er denne stratosen med nøtter forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg vil heller ha gullbrød med lys sjokolade jeg.. :sjenert:

Den som hadde blå farge der den med mørk sjokolade har rød.

Hvor er denne stratosen med nøtter forresten?

Hørte jeg Gullbrød med lys sjokolade? HVOR? HVOR? ME WANT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det var så mange som elsket soho skjønner jeg ikke hvorfor den ble tatt ut av produksjon. Og hvis gunnen til at de sluttet å lage den var pga dårlig salg ser jeg ingen grunn til å relansere den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener den forsvant grunnet noe med yoghurten...for de har forandret bittelitt på den nå. Det var noe sånt jeg fikk med meg en plass ihvertfall..

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hvis det var så mange som elsket soho skjønner jeg ikke hvorfor den ble tatt ut av produksjon. Og hvis gunnen til at de sluttet å lage den var pga dårlig salg ser jeg ingen grunn til å relansere den heller.

var ikke nok mennesker som elsket den dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Mener den forsvant grunnet noe med yoghurten...for de har forandret bittelitt på den nå. Det var noe sånt jeg fikk med meg en plass ihvertfall..

Det er sant det, siden det er yoghurt fyll, FØR måtte man lagre den kaldt, om ikke gikk sjokoladen ut på dato :fnise:

Da er det jo også slik at om de har produsert store mengder og 60% ikke ble solgt, og de måtte kaste det så er det jo tap =/

Nå som de har gjort en endring så trenger man ikke å lagre den kaldt, men i vanlig romtemperatur (....butikk temperatur/kjøkkenskap) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Mmm. Idag fant jeg nidar posen med soho til slutt. Smakte min første bit soho på mange år og den var nøyaktig så god som jeg husker den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Mmm. Idag fant jeg nidar posen med soho til slutt. Smakte min første bit soho på mange år og den var nøyaktig så god som jeg husker den:)

godt å høre bettyboop :)

så rart at den ikke smakte litt anderledes, siden de har forandret litt på den :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

godt å høre bettyboop :)

så rart at den ikke smakte litt anderledes, siden de har forandret litt på den :klo:

er jo mange år siden jeg smaskte den sist så mulig den er litt annerledes, men kunne ikke merke den annerledes enn jeg husker da.. Mulig det var mer sjokolade og mindre yoghurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Jeg syns den var annerledes jeg.Surere på en måte,men kanskje smaken min har forandret seg.

Den var jo så god husket jeg,så ble litt skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Jeg syns den var annerledes jeg.Surere på en måte,men kanskje smaken min har forandret seg.

Den var jo så god husket jeg,så ble litt skuffet.

den var sur før og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...