Gå til innhold

Til dere som er kjent i Bergen,

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser etter en romantisk restaurrant i bergen, men trenger hjelp for jeg er ikke ås kjent her enda.

Noen som har tips? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryggeloftet!!! Ordentlig god mat med kjempeservice! :)

Skrevet

som ligger på bryggen :)

Skrevet

Åååå Bryggeloftet ja!

Ellers er jeg veldig glad i Potetkjelleren :jepp:

Skrevet

To Kokker, Enhjørningen, Søtt+Salt

Skrevet (endret)

-

Endret av agenda
Skrevet

Salsa, en restaurant som ligger i Neumannsgate i nærheten av kinoen (under sushirestauranten Sumo) Utrolig god mat og god service. Velg menysett nr 1. Den frosne sjokoladedessereten er en drøm!

Min lenke

Min lenke

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes Egons resturantene har ganske romantisk stemning :) det er 2 stk i Bergen en nede med torget/bryggen under kjøttbasaren, og den andre ligger ved torgallmenningen der med mc.donalds :) Liker og Steakers som ligger på bryggen :)

Skrevet

Potetkjelleren, eller bølgen og moi ! Definitivt:) To kokker og bryggeloftet har også god mat

Skrevet

Lille Escalon - stearinlys, vin og tapas :rodmer:

Skrevet

Jeg syntes Egons resturantene har ganske romantisk stemning :) det er 2 stk i Bergen en nede med torget/bryggen under kjøttbasaren, og den andre ligger ved torgallmenningen der med mc.donalds :) Liker og Steakers som ligger på bryggen :)

Nei, Egon får bare dårligere og dårligere mat. Spesielt den som ligger under Kjøttbasaren. Dårlig kjøtt, dårlig saus, og salaten er bare sånn ferdig posesalat som vi får kjøpt i butikken. Kjipe greier!

Skrevet

-

Hvorfor i alle dager fjernet du det innlegget?

Skrevet

Nei, Egon får bare dårligere og dårligere mat. Spesielt den som ligger under Kjøttbasaren. Dårlig kjøtt, dårlig saus, og salaten er bare sånn ferdig posesalat som vi får kjøpt i butikken. Kjipe greier!

Det har ikke jeg opplevd, men nå er det vel 1 år siden jeg spiste på Egons i Bergen. Det eneste kjipe jeg har opplevd på Egons er at det kan være ganske mye barnefamilier som ødelegger litt den romantiske stemningen.

Ellers vil jeg og forresten anbefale bryggeloftet:)

Skrevet

Bryggeloftet sier jeg meg enig i altså! Ellers er potetkjelleren og Nama veldig gode alternativer :)

Vil nevne Yr i Marken også, ligger litt bortgjemt, men utrolig romantisk og FANTASTISK mat og de som jobber der er bare kjempesøte :rodmer: en av mine beste dater var der selv om jeg ikke likte fyren noe særlig. Og det sier litt om restauranten! hehe

Skrevet

Bryggeloftet er veldig bra synes jeg, jeg kan anbefale lammet der.

Potetkjelleren hvis dere vil flotte dere litt ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...