Arwen Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 Er på jakt etter en litt koselig almanakk for neste år. Vil ha harde permer. Har noen sett noen? Sist jeg var i byen fant jeg ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 Hmm, de pleier å ha ganske bra utvalt på Ark på Egertorget vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja, kjøpte der i fjor, men i år fant jeg ingenting. Får kanskje dra ned og prøve å spørr de. Hadde bare sånne kjedelige der jeg så. Vil ha noe morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Selv har jeg en liten palm, så nå slipper jeg å lete etter almanakker, men jeg er ganske sikker på at hvis jeg skulle så hadde jeg funnet en fin en på Ordning og Reda eller Bokbinderiet (?) på Byporten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 12. desember 2003 Selv har jeg en liten palm' date=' så nå slipper jeg å lete etter almanakker, men jeg er ganske sikker på at hvis jeg skulle så hadde jeg funnet en fin en på Ordning og Reda eller Bokbinderiet (?) på Byporten.[/quote'] Takk for tipset, stikker ned og sjekker i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå