AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Jeg har en form for "orgasme-sykdom" tror jeg. Jeg får enormt vondt i underlivet (eller på en måte lengre oppe) enkelte ganger, gjerne hver dag og enkelte ganger opptil flere ganger dagen, og det eneste som hjelper er å få orgasme. Har hørt at dette kan være en sykdom eller noe, men vet så lite om det. Det er utrolig plagsomt, og jeg må jo onanere/ha sex så ofte at jeg blir lei av det til tider. Noen som vet noe om dette, eller har det selv?
Gjest kath93 Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg har ingen anelse hva dette kan være, men tror du bør ta deg en tur til legen. Virker ikke helt normalt.
chepooka Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Det kan godt være at du egentlig har smerter knyttet til noe helt annet i den nedre mageregionen...eggstokker, urinveisinfeksjon, forstoppelse etc. Orgasmer frigjør smertestillende stoffer - endorfiner - og dermed kan disse døyve smertene dine for en stund. Men effekten varer ikke evig, etterhvert vil smertene komme tilbake, og du fixer det med en ny orgasme... da kan det være lett å koble smertene til orgasmen uten at det egentlig er noen sammenheng? Men jeg er ikke lege eller noen som helst ekspert på dette så jeg anbefaler at du snakker med en lege og får smertene dine sjekket ut - det er ikke bra å gå med smerter i underlivet over lang tid uten at du kjenner årsaken. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 gjør du nr 2 hver dag? hvis ikke kan det være forstoppelse =) det er veldig vondt og kjennes ut som smerter i "livmor" plassen men er ikke det. gå til legen, trust me leger er så vande med slike ting at INGEN ting er flaut for de eller deg =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå