AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Han satt som president i 8 år og jeg regner med at han var godt likt blandt amerikanerne. Eller stemte de på han til tross for dette? Eller begynte de å mislike ham senere? Jeg har ikke gått dypt inn i den amerikanske politikken men lurer på hvorfor folk verden over misliker ham så sterkt?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Fordi George Bush var korrupt. Han ga helt blaffen i checks and balances systemet. Han ledet landet inn i en krig under falske anklagelser. 4
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 ta en titt på dokumentarfilmen "Fahrenheit 9/11" , så får du svar 3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Bush er rett og slett dum som et kneipbrød. Han lovet folket gull og grønne skoger uten å tenke over konsekvensene. Ergo; USA er idag rævkjørt økonomisk pga han. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Bruk alle penga en har på å bombe et annet land, så skal du se penga forsvinner fort. Ikke bry seg filla om økonomien på generell basis, og bare bruke penger istedet for å la pengene tjene seg selv inn. La de som styrer, få fri mulighet til å fråtse av pengesekken slik at de "lengre nede på statusen" får mindre osv osv. Akkurat slik Carl I Hagen ville hatt det om han hadde fått styrt her hjemme. 3
Yme Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Med lånet Amerika har pådratt seg, tels de faktisk som verdens fattigste land nå... Jeg veit ikke om det bare er pga Jådsh Bush, men det er fortsatt oppsiktsvekkende. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Det "fine" er jo at amerikanere er sure på Obama nå fordi han har snurpa inn pengesekken og rydder opp. Ja det blir sabla trangt i ryddeprosessen, men det må til. Men de rike amerikanerene er jo ikke villige til å gi fra seg en eneste skattekrone på å hjelpe til... det er ikke mange steder, med så store økonomiske kontraster som USA. De rike er søkkrike og har levd fett under Bush sitt styre, mens de fattige fikk mindre og mindre og måtte ta den største støyten. Bare det at Obama vil endre det sinnsyke helsevesnet, synes jo de rike er helt forferdelig. Tenk å måtte la en fattig komme før de i helsekøen a' gitt... selv om den fattige er sykere en den rike. 3
absinthia Skrevet 20. november 2011 #11 Skrevet 20. november 2011 Fordi han er en fundamentalistisk ekstremist som mener at gud velsigner Usas bombinger i andre land og bruker "God bless america" i denne sammenheng - er ikke kristen eller spesielt religiøs, men synes at det er kvalmende at han rett og slett erklærer hellig krig, mens han rakker ned på de som er på den andre siden for at de gjør det samme. Finnes det en gud, så velsigner han ganske sikkert ikke nedslakting av noen mennesker i hans navn. .. og så har vi alt det andre som jeg rett og slett ikke orker å ramse opp her, fordi jeg ser at folk har nevnt det før.
Chiyo Skrevet 20. november 2011 #12 Skrevet 20. november 2011 Han satt som president i 8 år og jeg regner med at han var godt likt blandt amerikanerne. Eller stemte de på han til tross for dette? Eller begynte de å mislike ham senere? Ja, de valgte han, men amerikanerne har ikke mye peiling på politikk. De vet ikke hva som foregår. Det har allerede valgt side. Er du konservativ kristen er du republikaner for eksempel, men de vet ikke hvorfor de bør velge en republikansk president. 2 av 5 amerikanere kan ikke en gang navngi "de tre grenene" en gang. http://www.youtube.com/watch?v=a0efLWdJWk4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #13 Skrevet 22. november 2011 Han vant ikke engang valget slik jeg har forstått det, egentlig vant han andre fyren. Dessuten er han, som noen andre skriver, dum som et kneipbrød. Synd skoen ikke traff han midt i fleisen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå