Gå til innhold

GGrRRRRRRR!


*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å se trekant og alle andre program det "snakkes" om,men nrk nett tv virker jo aaaldri!!!!!!! :kjempesinna:

Jeg går inn på programmet,trykker på den aktuelle episoden,og så blir den bare stående å loade uten at NOE skjer.aaargh! Hva er det som gjør det?? er det dataen min eller nrk?

Kan legge til at det har vært mye trøbbel før også,at når man nettopp har sett et program og vil se mer så plutselig virker det ikke.så jeg mistenker at det er noe galt med nrk...

har prøvd å endre hastigheten og det der og,uten hell.

Noen kloke hoder her som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende du har et virusprogram eller noen andre instillinger som blokkerer, for her virker det uten problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å deaktiver virusporgrammet og se, hvis ikke så må du nok inn på options på den nettleseren du har får å se om det den blokkerer java, pop-ups o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: og hvordan i alle dager deaktiverer man det...? Og går det an å slå på igjen etterpå? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har du norton? If so.. nede å startlinjen, helt til høyre der klokken er, har du nok endel ikon.. finn ikonet med antivirusprogrammet på.. høyreklikk og trykk der det står: deaktiver antivirus

Du vil få en advarsel, velg varighet 15 min og trykk ok.. da vil den selv slå seg på automatisk etter 15 minutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv en annen nettleser, det gjør jeg når den jeg bruker fast klikker, eller ikke vil fungere skikkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken har du nå? Jeg har Firefox, Opera, Google Chrome, de bytter jeg litt på alt ettersom. Du kan google opp en av dem, feks Firefox, og laste den ned, når den er nede på dataen din, så kan du velge å åpne nettsider i Firefox, bare til eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...