AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hei, Jeg har hatt så vondt i den siste jekselen min på venstre side. I starten tenkte jeg ikke særlig over det, og jeg tenkte kanskje det var et hull? Problemet er at det kun gjør vondt ved trykk, og det verker på en måte "over" selve tanna. Nå istad når jeg strøk fingeren over gommen, kjente jeg en utstående, øm bul. Kan det være at visdomstanna mi presser på den andre tanna? Jeg måtte trekke visdomstanna mi nede, for den vokste ut mot kinnet, men jeg har ikke merket noe til de øverste. Inntil, antageligvis, nå. Hvis det var et hull, hadde jeg kjent det? Og hadde smertene kommet så intense uten videre? Og ikke når jeg spiser eller drikker, bare ved press og trykk til denne bakerste tanna. Jeg skal ringe legen i morgen: bare sitter her og trenger noe å bedrive tiden med før jeg slår hodet i veggen AU!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 For meg høres det egentlig ut som en betennelse i rotdelen av tannen...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Grunnen til at jeg tenkte det var visdomstann er fordi jeg har denne "bulen" på andre siden av munnhulen også, altså på den andre jekselen, men den er litt mindre kjennbar der og en annen form. Litt mer taggete, og mindre utstående. Mot det hulrommet man har bak jekslene, hvis det gir noen mening. Jeg har bestilt tannlegetime nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå