AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Dere har sikkert sett de stolene amerikanske filmregisøserer sitter i? De ser ca sånn ut. http://www.turbosquid.com/3d-models/director-chair-max/306553 Men er ikke de veldig ubehagelig å sitte i? Filmstudione sitter jo på milliarder av dollar og mange filmregisører i USA tjener jo også veldig godt. Skulle jo tro de hadde hatt råd til en stol som er god og sitte i. Aner jo ikke om de er, men de ser ikke god å sitte i akkurat. Noen som vet noe?
Gjest Elfrida Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg syns sånne er veldig behagelige! Og så er de enkle å slå sammen og flytte på.
Gjøa Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Har en sånn stol. Den er helt for jævlig å sitte i! Men ja, den er enkel å slå sammen og flytte på.
Cata Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Mine er ikke helt greie å slå sammen heller. Men bortsett fra det så passer de veldig greit på verandaen om sommeren, så jeg avfinner meg med tabbekjøpet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå