AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Jeg prøvde varme hår-ruller for første gang i dag, og det ble pent! Men det varte ikke lenge før jeg hadde slett hår igjen.... Tenker at om jeg sprayer med en god hår-spray så holder det vel lengre. Jeg hadde planer om å være fin i mange timer på julebordet Hvilken hår-spray anbefaler dere?
Lykkelitenen Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Prepp håret med skum etter vask, så får du litt struktur og støtte mens du ruller opp rullene, har du tungt hår kan du gjerne bruke litt stylingspray ("våtspray") på hver hårlokk mens du ruller (Ikke for mye, du vil ikke ha det helt stivt og uevegelig heller). Når du er ferdig fikserer du med hårspray, her anbefaler jeg Bjørn Axen sin hårspray, denne er en av mine favoritter! Ikke så dyr, 124kr, men veldig effektiv og sterk, uten å bli klissen
PoisonIwy Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 (endret) Først og fremst må du bruke varmespray, KMS har en god en(FREESHAPE), så kan du bruke gode gamle Elnett. Jeg kan ha krøller i to dager, bare jeg bruker varmebeskyttende spray. Endret 20. november 2011 av PoisonIwy
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Frisørdama på bo- og behandlingssenteret jeg jobber på bruker den "elnett" eller hva den heter. Det eneste negative med den er at den stinker dritt! Jeg brukte dennei en periode og den holdt på sveisen! (Håret mitt er veldig sånn at det ikke tar til seg hårspray osv. Kunne brukt en boks i håret hver dag og håret hadde blitt slett igjen med en gang.)
Lykkelitenen Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Elnett lukter jo død og drepe og den nye uten lukt er jo ikke god 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Det lukter kanskje når man sprayer, men det lukter da ikke av håret etterpå!
challenger Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Scyscraper fra Fudge, Bed Head Masterpiece eller Bed Head hard hold. Vært fornøyd med disse og de to første lukter skikkelig godt i tillegg:)
Gjest Badabing Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Nå er det en stund siden jeg har laget meg særlig krøller, men jeg brukte en varmespray fra SexyHair mener jeg, også fikserte jeg med en tørrspray fra Keurne etterpå. Sistnevnte er jeg veldig fornøyd med, synes det er den beste fikseringssprayen samme om det er volum, krøller eller slett hår jeg har den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå