AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Det har seg slik at min nye kjæreste har en gigantisk føflekk på skaftet sitt. Den er faktisk PÅ skaftet! Enorm, og så er den sykt mørk. Tror den er litt utstikkende også. Og på toppen av det hele så var det lange sorte utstikkende hår som vokser ut av føflekken på 1-2 cm i diameter. Jeg klarte ikke å røre den da jeg så den, sa bare at jeg fikk vondt i magen. Stakk en tur på do og ble der litt, og kom med en eller annen dårlig unnskyldning om at jeg hadde rar mage. Jeg synes han bør fjerne "svulsten"!!!!!!!! TURN OFF!!!!!!!!!!!! :rope: :rope: :snurt: :nei:
Berentsens Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Du får si det til han da. Nytter ikke å klage på et forum. 1
Gjest Hannee Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Hjelper det viss han napper hårene da?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Enkelte ting er turn-off, mens andre er turn-on. Slik er det bare! Dump ham, så kan han finne ei annen jente som setter pris på ham slik han er. 2
vinterspeil Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Dersom du er seriøs så snakker du med han om det. Det er helt sikkert mulig å fjerne den om han ønsker. Jeg vet en som hadde en lignende problematikk og han ble tatt veldig alvorlig av legene. Håper at du er moden nok til ikke å lage dette til en ting han vil slite med i årevis. 2
Erotisk Flukt Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Vær ærlig med han, og hvis han ikke er villig til å fjerne den, så må du vurdere om du kan være i forhold med han. Skal ikke være slik at du vegrer deg for å trekke ned bokseren hans hver gang du har lyst å supe litt kuk. -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå