AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hvilke er de beste krimbøkene du har lest, både norske og utenlandske? Har du noen favoritter?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Ingen som leser kriminalromaner? Det er det. Men du kan ikke forvente at folk skal svare tråden din med det samme. 1
Brunhilde Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Og så er det allerede mange tråder om det samme i forumet. Jeg gidder liksom ikke svarer om igjen og om igjen. Søk litt, du, så finner du mange tips. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Det er det. Men du kan ikke forvente at folk skal svare tråden din med det samme. Det var nå voldsomt?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Og så er det allerede mange tråder om det samme i forumet. Jeg gidder liksom ikke svarer om igjen og om igjen. Søk litt, du, så finner du mange tips. Jeg har sittet i ti minutter og lett etter en lignende tråd og finner det ikke, så da synes jeg du kan poste link til meg. Folk bruker forumet til å spør hverandre om de liker å bli tatt bakfra eller forfra hver dag, sa da må det da gå an å få spør om hva folks favorittkrimbok er uten at folk tråkker på underleppa si. 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Vanvittig mange surmagede sjeler på dette forumet. Ikke ta det personlig! Min favorittbok er Snømannen med Jo Nesbø
Gjest Iah Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Min favoritt er Wallander-serien av Henning Mankell.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Jeg liker bøkene om Annicka Bengtzon (av Liza Marklund) og de om Harry Hole.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Harry Holse - spesielt "Snømannen". Den tørr jeg pokker ikke se på kino når det kommer. Ekkel. Ellers har jeg en stor favoritt i Linwood Barclay sine bøker. De er 'myke' men har noen helt rå plott, som er totalt umulige å forutse.
CalidumCor Skrevet 20. november 2011 #11 Skrevet 20. november 2011 Liza Marklund sine bøker om Annika Bengtzon syns jeg er veldig fengende og lettleste bøker. Driver nå å leser meg gjennom Harry Hole serien, og favoritten så langt er Snømannen. Den er superbra!
somla Skrevet 20. november 2011 #12 Skrevet 20. november 2011 Jørn Lier Horst Stein Morten Lier Tom Kistensen ChrisTtvedt Lars Keplerer Camillia Lackberg Anders Osenlund & Børge Hellestrøm Tom Egerland Jo Nesbø Henning Mankell
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 Sort messe med herr Dickinson Carr. Fryktelig spennende!
Brunhilde Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 Jeg har sittet i ti minutter og lett etter en lignende tråd og finner det ikke, så da synes jeg du kan poste link til meg. Folk bruker forumet til å spør hverandre om de liker å bli tatt bakfra eller forfra hver dag, sa da må det da gå an å få spør om hva folks favorittkrimbok er uten at folk tråkker på underleppa si. Du var nå fryktelig hårsår? Hva forventer du egentlig? Jeg søkte i temmelig nøyaktig to (") minutter - og fant dette: Tips til krim og ekte krimbøker Krim - lettleste bøker Det er sikkert enda flere - og det er faktisk ikke så vanskelig å søke i forumet...
Monica1968 Skrevet 21. november 2011 #15 Skrevet 21. november 2011 Favoritten min er Tess Gerritsens "Rizzoli and Isles" - serie. Det er også laget en tv - serie av bøkene, men jeg synes ikke den kan måle seg med bokutgavene(det skal dog nevnes at jeg ser på den, men fortrinnsvis fordi det hører med når en har lest samtlige av bøkene).
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #16 Skrevet 21. november 2011 Du var nå fryktelig hårsår? Hva forventer du egentlig? Jeg søkte i temmelig nøyaktig to (") minutter - og fant dette: Tips til krim og ekte krimbøker Krim - lettleste bøker Det er sikkert enda flere - og det er faktisk ikke så vanskelig å søke i forumet... Jeg spør ikke om tips til lettlest krim eller ekte krimbøker, jeg spør om hva som er folks konkrete favorittbok innenfor krimlitteraturen. Det er jo en viss forskjell. Jeg fant disse trådene da jeg søkte, men ikke svar på det jeg ønsket å vite. Derfor laget jeg en ny tråd. 2
Norbertine Skrevet 21. november 2011 #17 Skrevet 21. november 2011 Alt av Jeffery Deaver er spennende og fullt av uventede vendinger, spesielt Lincoln Rhyme-serien liker jeg godt. Han kommer også med en James Bond-bok ganske snart. :-) Ellers er jeg glad i Minette Walters.
slackerbitch Skrevet 21. november 2011 #18 Skrevet 21. november 2011 Alle bøkene om Harry Hole, men snømannen er favoritten. Gleder meg til den kommer på kino!
Brunhilde Skrevet 21. november 2011 #19 Skrevet 21. november 2011 Jeg spør ikke om tips til lettlest krim eller ekte krimbøker, jeg spør om hva som er folks konkrete favorittbok innenfor krimlitteraturen. Det er jo en viss forskjell. Jeg fant disse trådene da jeg søkte, men ikke svar på det jeg ønsket å vite. Derfor laget jeg en ny tråd. Surpomp!
Gjest Spinell Skrevet 21. november 2011 #20 Skrevet 21. november 2011 Jeg er glad i de klassiske detektivhistoriene, og stemmer for "Ti små negerbarn" eller "Mord på Orientekspressen" av Agatha Christie. P.D. James' Adam Dalglieshhistorier er også i favoritthylla, sammen med Elizabeth Georges Lynley-bøker, uten at jeg kan peke ut en eller to enkeltfavoritter blant disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå