Gå til innhold

Sesam Stasjon mimre tråd :D


power pus

Anbefalte innlegg

La oss minnes den herlige serien som gikk på barne-tv :rodmer:

Hvilken figur var deres favoritter?

Mine var (er!) Alfa, Max Mekker, Bernt, Gunnar og Leonora :jepp:

Denne er festlig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D_flatmajor

Jeg likte Max Mekker best. Husker så godt da undulaten hans (Lille Blå?) døde, det var så trist. (...når jeg tenker meg om, så er det fortsatt litt trist merker jeg. :sjenert: )

Jeg var også glad i O. Tidemann. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var glad i alle der husker jeg, eller Bjarne var vel på grensa til irriterende noen ganger men:p Åhh sånne ting som er bra barne-tv, ikke alle de nye, rare seriene som går nå. Synes det er rart de ikke sender de gamle klassikerene i reprise.. *Mimre,mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tror Bjarne var min favoritt, han er så søt! :)

Jeg har forresten dn sangen "Digger deg" på mp3-spilleren, om noen husker den? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg likte alfa :jepp: hadde faktisk en alfa-bamse :sjenert: Og ifølge faren min pratet jeg veldig mye om bjarne betjent også, når jeg var liten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tror Bjarne var min favoritt, han er så søt! :)

Jeg har forresten dn sangen "Digger deg" på mp3-spilleren, om noen husker den? :D

Åå! Den har jeg også på MP3! "Du er så søt og snill og grei! Jeg digger, digger, digger, digger deg! Ja, du er alt for meg (digger, digger, digger) I love you, og jeg har deg kjær..." :kaklehone::digge:

Noe annet jeg digga med sesam stasjon var de små filmene som bare dukka opp. Erling og Bernt var nok favorittene. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå! Den har jeg også på MP3! "Du er så søt og snill og grei! Jeg digger, digger, digger, digger deg! Ja, du er alt for meg (digger, digger, digger) I love you, og jeg har deg kjær..." :kaklehone::digge:

Noe annet jeg digga med sesam stasjon var de små filmene som bare dukka opp. Erling og Bernt var nok favorittene. :tommel:

Har du og? :D Jeg trodde jeg var den eneste i veren over 5 år som hadde den :geiper:

Men det er verdens søtetste sang! :)

Jeg likte noen av disse filmene, som Bernt og Erling, de er faktisk nesten fortsatt litt morsomme, de finnes på Youtube :geiper: Herregud, nå føler jeg meg barnslig! Også den der de teller til 12! Men husker du den filmen med han greven eller hva det var, litt sånn vampyraktig, han var lilla, det var det verste jeg visste på Barne-TV! Ved siden av Pompel og Pilt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Åh, tror Bjarne var min favoritt, han er så søt! :)

Jeg har forresten dn sangen "Digger deg" på mp3-spilleren, om noen husker den? :D

Ah, den sangen digger jeg! Nynner på den til kjæresten min i ny og ne. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og? :D Jeg trodde jeg var den eneste i veren over 5 år som hadde den :geiper:

Men det er verdens søtetste sang! :)

Jeg likte noen av disse filmene, som Bernt og Erling, de er faktisk nesten fortsatt litt morsomme, de finnes på Youtube :geiper: Herregud, nå føler jeg meg barnslig! Også den der de teller til 12! Men husker du den filmen med han greven eller hva det var, litt sånn vampyraktig, han var lilla, det var det verste jeg visste på Barne-TV! Ved siden av Pompel og Pilt :sjenert:

Jeg har den også på ipoden! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En to tre fir' fem, seks sju åtte ni ti, og elleve tolv! dududududududududu.. FIRE! :Hehe:

I følge mamma var det sånn jeg lærte meg å telle til tolv :ler:

Jeg elsker Erling og Bernt! Og Kakemonsteret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesam stasjon var grusomt. Eg hugsar eg hata det programmet.

OK. Men dette var en mimre-tråd.

Min favoritt var Alfa :) Husker jeg kjørte Sesam-toget. Det var stor stas. Max Mekker var megastor og en smule skummel :fnise:

"Digger deg" sangen hørte jeg faktisk på YouTube i stad.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=_Wi_1ktqLB8

Edit: skrivefeil

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...