Gå til innhold

Yndlingslua di


Gjest Marregutt

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt

Hva er yndlingslua di? Og kunne du fortalt litt om den?

Yndlingslua mi er jeg litt usikker på. For den er både stor og stygg, men samtidig favoritten fordi jeg har hatt den hele livet. Det er en eldgammel skilua fra ett eller annet langrennsmesterskap sponset av postbanken. JEg ser helt dust ut med den, men sitter med den på meg nå. Men jeg har forøvrig fått meg en ny kandidat til yndlingslua, og det er den nye SWIX lua mi. Så da lurer jeg litt også på hvilken jeg skal gå skirenn med i vinter. Men uansett, yndlingslua mi holder meg varm når jeg er kald, og det setter jeg stor pris på :) Fortell om yndlingslua di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marregutt

Dette er yndlingslua mi. :nigo: Den er så varm og god, og jeg digger fargen. Dessuten sitter den fint på hodet, og selv jeg som ikke kler hodeplagg i det hele tatt, kler jeg denne :jepp:

Hmm linken funket ikke. sleng opp linken igjen! Har du noen artige historier om den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm linken funket ikke. sleng opp linken igjen! Har du noen artige historier om den? :)

Jeg oppdaget det, er derfor innlegget er redigert ;)

Hehe nei, den er med i slalombakken og holder meg god og varm :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Jeg oppdaget det, er derfor innlegget er redigert ;)

Hehe nei, den er med i slalombakken og holder meg god og varm :nigo:

Så den nå! Flott lue! :) Men husk å bruke hjelm i slalombakken da!

Endret av Marregutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den nå! Flott lue! :) Men husk å bruke hjelm i slalombakken da!

Takk, jeg liker den :jepp: Hehe, det var det da, ikke så god på det gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er yndlingslua mi. :nigo: Den er så varm og god, og jeg digger fargen. Dessuten sitter den fint på hodet, og selv jeg som ikke kler hodeplagg i det hele tatt, kler jeg denne :jepp:

Ååå! Lua di er råååååkuuuul! :jepp:

Skulle ønske jeg hadde en like kul lue, men det har jeg ikke. Jeg hadde en stor svart/grå strikkelue med dusk på, men jeg mistet den et eller annet sted for to år siden. Og siden den gang har jeg gått lueløs :sukk: Finner ingen luer som er så digge å ha på :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yndlingslua mi er den samme faren min hadde da han var ung. Altså en eldgammel, knæsjrød lue med hvit dusk og Arsenal-kanoner rundtom. :biggrin: Den bærer jeg med stolthet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Lua di er råååååkuuuul! :jepp:

Skulle ønske jeg hadde en like kul lue, men det har jeg ikke. Jeg hadde en stor svart/grå strikkelue med dusk på, men jeg mistet den et eller annet sted for to år siden. Og siden den gang har jeg gått lueløs :sukk: Finner ingen luer som er så digge å ha på :lete:

Takk :nigo: Den type luer er ganske awsome! :jepp: Skjønner at tapet av yndlingslua smerter, men etter to år bør du vel kunne finne en ny, som kan overta plassen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Yndlingslua mi er en søt, sort alpelue. Den ser litt sofistikert ut, og jeg bruker den til kåper og støvletter.

Så har jeg et par baggy strikkeluer, blant annet en hvit og rød en med dusk, som brukes til mer avslappede klær, når det er skikkelig snødrev etc. Har selvsagt også noen luer til skibruk fra Swix og Bavac :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...