Gå til innhold

"Perfekt mus"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette virkelig enda en ting ved meg jeg skal være nervøs og usikker på? :sjokkert: Jeg har aldri tenkt over det til jeg så flere tråder her inne angående det.

Tenker menn virkelig på hvordan underlivet til en dame ser ut? Hvor små eller store leppene hennes er? Og at store er stygt? :(

Hilsen tenåring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette virkelig enda en ting ved meg jeg skal være nervøs og usikker på? :sjokkert: Jeg har aldri tenkt over det til jeg så flere tråder her inne angående det.

Tenker menn virkelig på hvordan underlivet til en dame ser ut? Hvor små eller store leppene hennes er? Og at store er stygt? :(

Hilsen tenåring

Neida, det er smak og behag. Og tror de fleste menn setter pris på den uansett hvordan kjønnsleppene er i forhold til hverandre.

Og om du er en usikker tenåring: Ikke hør på WomenWomen, hun sitter ikke med fasiten, hvor mye hun enn påstår det. :klemmer:

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Alle er forskjellige nedentil og alle liker forskjellige ting. Noen liker store indre kjønnslepper og andre liker "ikke synlige". Dette er ingenting å bekymre seg for. :)

Gjest Survival
Skrevet

Det er jo kvinner som starter debatten rundt vaginaens utseende pga. at kvinner er usikre på hva menn tenker. Jeg har uttrykk av at menn ikke bryr seg så lenge den har riktig frisyre, ikke lukter stygt og blir våt nok under samleie.

Uansett, ikke tenk på deg kjære ts. Alle er forskjellige, og ens oppfatning av "perfekt mus" er en annens oppfatning av "ikke perfekt mus".

• Liker 1
Skrevet

Kan love deg at de fleste menn er mer opptatt av om deres egen penis er bra nok for deg...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...