Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte å dele noe her, og høre om noen av dere har eller har hatt det samme.

Jeg har følelsen av at jeg ikke kjenner meg selv igjen mer. Jeg føler at jeg har forandret meg. Jeg var en veldig snill og forsiktig jente før, og var en som folk kunne stole på og føle seg trygg sammen med. Jeg snakket med alle folk, og smilte mye. Baksnakket nesten aldri. Var kanskje også litt dumsnill.

For en stund siden har jeg gjort noe, noe dumt og "slemt" (dyttet min grense på en måte). I perioden har jeg også blitt sviktet og såret av venner/gutter jeg stolte på. Noe som jeg ikke ville ha gjort for noen år tilbake. Jeg gir mer i fan i folk, og gidder lissom ikke å bry meg. For noen uker siden dreit jeg i en god venninne av meg fordi hun oppførte seg rar og var sjalu. Jeg orka ikke å ordne det skikkelig opp med henne som var selvopptatt, og alt handla lissom om henne. Det hadde jeg ikke gjort for noen år siden. Jeg har blitt mindre sosial, og er sammen med vennene som jeg trives sammen med. Jeg orker lenger ikke å prate med alle som jeg gjorde før. Men savner nye venner med samme interesser.

Jeg føler meg nå at jeg har blitt slem og har mindre empati for folk. Jeg kan kutte ut kontakt med folk uten videre dersom de sårer eller kødder med meg. Jeg liker ikke det, og savner den gamle meg:( Jeg føler at jeg havner lett i problemer for tiden, og føler at folk bryr seg ikke om meg. Jeg føler også at jeg ikke duger i noe. Jeg jobber med mennesker, og føler at jeg ikke duger i det lenger, og klarer ikke å vise empati som jeg gjorde før. Tidligere kunne jeg f.eks lytte i timevis. Er det en endring med tanke med min idenitet som er normalt? Er forresten 24 år gammel... Eller kan jeg være deppa? Eller har jeg bygd en mur rundt meg? Dette skremmer meg og det gjør vondt. Lurer på hvordan jeg og livet mitt er om noen år... Hadde vært takkenemlig for svar fra dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som om du er litt deprimert. Gå til legen og snakk om det. Det finnes hjelp for både det ene og det andre.

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...