Gjest Gjest Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 hvorfor slanker du deg er det for helsa eller noe annet. jeg gjør det for de jeg vil se bra ut i kjørt så derfor trener jeg tunge vekter samme slengen
Smores Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 (endret) Helt ærlig, pga utseendet. Har slitt en del med selvbilde, ble glad når jeg gikk ned i vekt, men har blitt langt fra lykkelig eller glad. Finner stadig småfeil, til tross for stor vektnedgang. Skulle likt å si at det var pga helsen, men nei, dessverre ikke. Endret 19. november 2011 av Smores
Gjest Chevy Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Fordi jeg er jævli feit og det går utover selvbildet. Litt bedre helse er heller ikke noe jeg sier neitakk til
Style de la Vie Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Fordi jeg ikke liker kroppen min sånn som den ser ut nå, på tross av at min samboer sier at han elsker den .. Noen ganger er det ikke nok dessverre. Man må være komfortabel i sitt eget skinn! Og her handler det om utseende, ja. Helsa er det ingenting i veien med i følge legen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå