AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg har dårlig selvtillit. Noen tips for å få en god selvtillit? Det hjelper ikke å tenke pene ting om seg selv når man ikke tror på det... I klassen min er det mange dominerende jenter som virker veldig selvsikre og høye på seg selv, og jeg blir så usikker rundt disse. De får meg til å føle meg dum. Jeg vet at de innerst inne kan ha dårlig selvtillit, men. Jeg skulle bare ønske jeg kunne være selvsikker. Jeg skulle ønske jeg ikke lot meg tråkke på, fordi jeg ikke tørr å stå opp for meg selv. Jeg er dumsnill og noen folk utnytter det, fordi jeg har dårlig selvtillit. Jeg tørr ikke å si meningene mine eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå