Gjest Bobler Skrevet 19. november 2011 #21 Skrevet 19. november 2011 vet ikke om du så ene forslaget mitt jeg bobler, men har du prøvd skinke eller baconost på sånn tube? han kresne her elsker det, og er så og si det eneste han faktisk ikke går lei av Er det ikke sabla mye salt i det? Går vel ann å bruke det litt uansett, vet han liker baconost.
Sol79 Skrevet 19. november 2011 #22 Skrevet 19. november 2011 Kalkunkorv og fiskepudding? Min hund spiser absolutt alt, men om han skjønner at han må jobbe for noe så duger ikke leverbiter der heller. Det blir for kjedelig.
Gjest Cupcakes Skrevet 19. november 2011 #23 Skrevet 19. november 2011 (endret) ikke vært noe problem å bruke det på vår, er mange som har brukt det som godbit på kresne hunder hvertfall. og dyrlegen vår sa ingen ting på det når jeg sa vi ga han det under trening og er jo bare å gi han litt avgangen så blir det ikke så mye totalt under treningsøkta edit: når vi tar frem tuba begynner han å tilby alt han kan, vil så gjerne ha Endret 19. november 2011 av Cupcakes
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 vi bruker også tubeost, er jo ikke mye de får i seg av det uansett:)
Redbull Skrevet 19. november 2011 #25 Skrevet 19. november 2011 Blodpølse, tubeost, kaviar og makrell i tomat på tube
Gjest Nuppdupp Skrevet 19. november 2011 #26 Skrevet 19. november 2011 hunden er vel for mett til å ville ha godbiter ?
Gjest Bobler Skrevet 19. november 2011 #27 Skrevet 19. november 2011 hunden er vel for mett til å ville ha godbiter ? Han får ikke mat før trening.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #28 Skrevet 19. november 2011 Vår elsker hvitost. Pappa kjøper Jarlsberg kun til hunden. Det er litt salt, da, så han får lite om gangen.
vinterspeil Skrevet 19. november 2011 #29 Skrevet 19. november 2011 Kong i tau er den beste forsterkeren min hund kan få. INGENTING overgår lek med den!!
Gjest Survival Skrevet 19. november 2011 #30 Skrevet 19. november 2011 Han får ikke mat før trening. Men hunder kan bli mette på godbiter også. Hvis du for eksempel ser bakpå disse godbitpakkene som du kjøper på dyrebutikken eller i matbutikken, ser du at det ikke er anbefalt at man gir mer enn èn om dagen av dem. Så en hund kan faktisk få mer enn nok med tre stykker.
Gjest Bobler Skrevet 20. november 2011 #31 Skrevet 20. november 2011 Men hunder kan bli mette på godbiter også. Hvis du for eksempel ser bakpå disse godbitpakkene som du kjøper på dyrebutikken eller i matbutikken, ser du at det ikke er anbefalt at man gir mer enn èn om dagen av dem. Så en hund kan faktisk få mer enn nok med tre stykker. Sukk.. Men det hjelper ikke når han ikke vil ha dem til å begynne med. Jeg orker ikke sitte å diskutere hvorvidt hunden er mett eller om den ikke vil trene. Hunden er bare sær, det er fint mulig det. Han elsker å lære inn nye ting, men trenger en bra belønning. Det er da virkelig ikke min feil at han er kresen, jeg gjør alt rett jeg Men det hjelper ikke når han er sær. Får prøve meg litt baconost og hvitost idag, og se om det gjør at vi får ferdig det vi holder på med nå Takk for svar og engasjement. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #33 Skrevet 20. november 2011 ene min og min vennene sine er kresne, de vil bare ha en ting alle tre, alt anna blir spyttet ut igjenn. frolik er det eneste de vil. min har også vært kjempekresen på mat, tror jeg har prøvd 20-30 forvarianter på han, den eneste han har spise frivillig er ekstremforet fra labb(langt fra førstevalget, men mat må han jo spise)
Gjest otrivin Skrevet 21. november 2011 #34 Skrevet 21. november 2011 Vår elsker alt, men merker en KLAR kjærlighet overfor "gildes kokte julepølse", da steker vi den og skreller og skjærer i småbiter... Da går rullegardinen ned og det finnes ikke annet i verden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå