Gå til innhold

Noen som vil fortelle hva de har i årslønn/utbetalt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber som konsulent i kommunen, har en årslønn på 250000, vet ikke hvor mye jeg vil få utbetalt fordi jeg er nyutdannet og nettopp har begynt i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ansatt i staten, årslønn ca. 385 000. Har de siste månedene betalt 46% skatt for å slippe baksmell neste år. Regner med å få utbetalt litt over 20 000 med nytt skattekort fra årsskiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg jo selvsagt :klaske: ,...jeg mente ar hun får 17000 brutto ikke netto. :ler:

Hun får nok 17000,- utbetalt, altså netto.

Selv har jeg 250.000+ og har ca 20.880 pr mnd, og ca 14.400 utbetalt netto, + 10% provisjon av alt jeg selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jobber dere 100% da?Jeg er akkurat ferdig utdannet vernepleier og grunnlønna er 262000(100%) der jeg har fått meg jobb nylig..Det er en 805 stilling..Vil dette være levlig?Er så lite flink med penge ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har en grunnlønn på 320.00 brutto. Med tillegg og overtid blir det nesten 400.000 brutto.

Netto utbetalt i måneden varierer, men det er vel fra 19-25.000, tror jeg.

Til deg som er fersk vernepleier. Kommer du til å jobbe mye ugunstig arbeidstid. Det spiller også inn i spørsmålet om hvordan økonomien din blir. I noen yrker utgjør tillegg og overtid en stor del av lønna.

Du har en årslønn på 262.000 hvis du jobber fulltid. Ettersom du skal jobbe 80 prosent, vil din brutto årslønn uten tillegg og overtid være 209.600. Det blir litt mindre enn 17.500 brutto i måneden. Fra denne summen skal det trekkes skatt.

Om det er levelig eller ikke, kommer jo an på hvor høye utgifter du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får nok 17000,- utbetalt, altså netto.

.

Ja, kanskje det stemmer. Jeg bare sammenlignet med min ligning, men da betaler jeg vel mer skatt en henne :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...