Gå til innhold

Noen som vil fortelle hva de har i årslønn/utbetalt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor er det viktig ?

- Lov å spørre, er det ikke det ?

Man MÅ jo ikke svare heller ;-)

Hadde jeg jobbet som helsesekretær, så hadde jeg tjent 215.000 i året.

Jeg synes det er latterlig lite.

Dessverre har jeg ikke noen som helst jobb akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lov å spørre, er det ikke det ?

Man MÅ jo ikke svare heller ;-)

Har ikke sagt noe annet heller jeg, Diva, jeg bare spør hvorfor det er viktig å vite hva andre tjener ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det viktig ?

Det er jo interessant å få vite hva andre tjener for å se hvordan man selv tjener i forhold til de. Men da må man jo nesten vite litt om bakgrunnen og hva de enkelte jobber med.

Er jo også greit å få vite av ren nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sagt noe annet heller jeg, Diva, jeg bare spør hvorfor det er viktig å vite hva andre tjener ?

Det er vel like viktig som å vite hvilken skulder man har vesken, eller om andre bruker tanntråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helledussen da ?

Førstemann spør jo,- sannsynlig av nysgjerrighet ? Kan jo være flere grunner det ? Om det er viktig, tror jeg personlig ikke.

Om man ikke vil si det, så trenger man jo ikke si det ?

Man trenger ikke svare i tråden engang ?

Synes lønnsspørsmål er litt interessante jeg, men jeg mener selvfølgelig ikke at alle må svare.... Synes det er ok å vite hvordan folk får betalt i forhold til utdanning, erfaring etc. og om en kvinne og en mann i så og si samme stilling får likt betalt etc etc.

Var dette helt på jordet ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helledussen da ?

Førstemann spør jo,- sannsynlig av nysgjerrighet ? Kan jo være flere grunner det ? Om det er viktig, tror jeg personlig ikke.  

Om man ikke vil si det, så trenger man jo ikke si det ?

Man trenger ikke svare i tråden engang ?  

Synes lønnsspørsmål er litt interessante jeg, men jeg mener selvfølgelig ikke at alle må svare.... Synes det er ok å vite hvordan folk får betalt i forhold til utdanning, erfaring etc. og om en kvinne og en mann i så og si samme stilling får likt betalt etc etc.  

Var dette helt på jordet ? ;-)

Jeg er med på den om man også hadde tatt med hva slags utdannelse/stilling man har i forhold til lønna man får utbetalt.

Men det så jeg ingenting om i førsteinnlegget her.

Derfor så lurte jeg på hva man skal med opplysninger om at "jeg tjener 250.000" og "jeg tjener 530.000" uten å vite noe mer enn akkurat summen...

Men for all del, jeg skal ikke blande meg jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...