AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #41 Skrevet 21. november 2011 Jeg tenner ikke på noen av delene. Men om typa mi hadde tent ordentlig på dette, hadde det ikke vært noe problem å latt han gjøre det! For hadde ikke vært ukomfortabel med det. Typa mi tenner på rimming, det gjør ikke jeg. Men jeg lar han gjøre det, for han liker det svært godt 1
Maria.91 Skrevet 22. november 2011 #42 Skrevet 22. november 2011 Tærne! Men jeg får heeelt hetta av rumpegreier... Men altså, det er ganske åpenbart at sånt er forskjellig fra jente til jente, så hva med å spørre DIN jente hva hun foretrekker?
Gjest loveli Skrevet 22. november 2011 #44 Skrevet 22. november 2011 Jeg elsker rimming og hater føtter, så da sier svaret seg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #45 Skrevet 22. november 2011 Jeg tror fete kvinner velger å bli sugd på føttene mens kvinner med fine rumper uten komplexer velger rimming. Du vet best hvordan dama di ser ut.
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2011 #46 Skrevet 22. november 2011 Jeg tror fete kvinner velger å bli sugd på føttene mens kvinner med fine rumper uten komplexer velger rimming. Du vet best hvordan dama di ser ut. Det trenger ikke å ha noe med komplekser å gjøre, noen ser ganske enkelt ikke på rumpehullet som noe seksuelt, og det er jo igrunn ikke så veldig rart. Og før noen sier noe, nei, jeg følte meg ikke truffet, jeg elsker analplay. 3
Gjest imli Skrevet 22. november 2011 #47 Skrevet 22. november 2011 Eg trur heller ikkje det stemmer, gitt Trur berre mange kvinner ser på analåpninga som envegskjørt, uavhengig av utsjånad. Å ha ei fin rumpe er jo ikkje viktig her, me snakkar ikkje om rumpa, men om sjølve åpninga. 4
Rosalie Skrevet 22. november 2011 #48 Skrevet 22. november 2011 Eg er kilen, så tåsutting hadde berre endt opp med latterkrampe og kamp om å komme seg unna. Rumpehólet mitt har ingenting med sex å gjere, så rimming hadde vore uaktuelt. Ergo: Ingen av delane. 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. november 2011 #49 Skrevet 22. november 2011 Jeg må si at jeg vel ikke kan tenke meg noe mindre seksuelt enn føttene og rompehullet mitt, så jeg ville helst ha sluppet. Men hvis jeg måtte velge mellom pest og pest (som det vel var ) så måtte det ha blitt føttene. Selv om det heller ikke hadde gitt meg noe som helst. 1
Skylines Skrevet 23. november 2011 #50 Skrevet 23. november 2011 Ingen av disse er så ille, siden hun ikke må gjengjelde det. Jeg kunne nok gått med på begge deler. 1
Gjest Nuppa_ Skrevet 23. november 2011 #51 Skrevet 23. november 2011 Jeg tror fete kvinner velger å bli sugd på føttene mens kvinner med fine rumper uten komplexer velger rimming. Du vet best hvordan dama di ser ut. Det er ikke noe fasit svar. Jeg er ikke super fonøyd med rumpa mi, men liker rimming fordi. 1
antibac Skrevet 28. november 2011 #52 Skrevet 28. november 2011 Vel, jeg er med på å prøve det meste ihvertfall én gang, men hvis jeg MÅTTE velge... Hmm, rimming kanskje, da det høres deiligere ut enn å bli sugt på tærne, men da må jeg være nydusja! Vil vel helst være nydusja når det gjelder tåsuging også... :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #53 Skrevet 28. november 2011 Jente på 24 her, som forguder begge deler Dama di burde prøve før hun dømmer! 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #54 Skrevet 28. november 2011 hahaha, tror ikke noen gutter ville sutta på tærna mine for jeg hadde ledd meg ihjel!!!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #55 Skrevet 30. november 2011 Et tips, uansett, sørg for at hun får tid å stelle seg på badet først.. kanskje dere kan ta en dusj eller et bad sammen.. jeg syns det er utrolig deilig med begge deler, men ikke hvis jeg føler meg skitten. Og noen dager har man luft i magen osv, så det er ikke alle dager man vil ha noen som tukler med rumpen liksom.. Men føler man seg ren og klar, er det mye hyggeligere. Jeg skjønner ikke at noen kan syns det er perverst å suge på tær? Det er vel helt naturlig å kysse og kose med hele kroppen til partneren.. Hvis du har en veldig ung eller uerfaren kjæreste kan det hende mye er nytt for henne, og at det kan være lurt å ta det litt rolig. F.eks. å stryke og kysse henne på hele kroppen.. også føtter.. massere føttene litt og slikke litt på dem, og mellom dem.. og så kan du gå litt videre neste gang, hvis hun syns det kjennes greit ut.
Sophie-Ann Skrevet 30. november 2011 #56 Skrevet 30. november 2011 Begge deler! Rimming er super digg og tær er helt ok
Gjest Slowpoke Skrevet 30. november 2011 #57 Skrevet 30. november 2011 Helst ingen av delene. Jeg hadde nok tillatt begge deler en gang for å ha prøvd det ut for partnerens del,men absolutt uke noe jeg selv tenner på. Er veldig glad i å bli masert under beina,men slikking og tåsuging hadde ikke vert noe for meg. Analen er vanvittig turnoff for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #58 Skrevet 30. november 2011 Han kunne gjort begge deler om han hadde ville :-) Jeg tenner ikke spesielt på noen av delene på meg, men jeg ELSKER å slikke han i rumpa - og det gjør han også :-D
Gjest Wanted Skrevet 30. november 2011 #59 Skrevet 30. november 2011 Om hun er så prippen og vanskelig som gjør at du må velge ut fra to så uskyldige fantasier, så ville jeg ikke valgt noen av de, og funnet en ny dame.
altflyter Skrevet 30. november 2011 #60 Skrevet 30. november 2011 Jeg ville gått for tærne... Tenk på alle bakteriene som er i rumpa... Du kan bli syk av det! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå