Gå til innhold

Jenter, hva er verst av dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok. Jeg burde vel forsåvidt ha blitt vant til å høre om folk som overhodet ikke klarer å diskutere sex med den de har sex med, men jeg blir like overrasket hver gang.

Vi har jo diskutert det, men ho vil la meg velge. Hva hadde du likt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenner ikke så mye på noen av delene, en hadde jeg nybehandlede tær og 100% ren i rumpa hadde jeg sagt at det var greit. Hvorfor velge egentlig?

Skrevet

Mye heller bli kysset på føttene enn sleika i ræva:)

Skrevet

Blir som å velge mellom pest eller kolera for min del :gjeiper:

Om jeg først hadde gitt kjæresten lov til å utføre en av disse tingene på meg, ville jeg forventet at han gjorde seg opp en mening om hva han hadde mest lyst til. For meg ville det bare vært ekkelt uansett, så da er det jo fint at en av oss får mest mulig ut av det.

Ifølge siste nummer av FHM er det ikke problemstilling i den vestlige verden, da kolera enkelt blir kurert ved en blanding av sukker og saltoppløsning intravenøst. Pest derimot.. :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Ifølge siste nummer av FHM er det ikke problemstilling i den vestlige verden, da kolera enkelt blir kurert ved en blanding av sukker og saltoppløsning intravenøst. Pest derimot.. :opplyser:

Greit, da blir det som å velge mellom pest eller ... en annen pest! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Greit, da blir det som å velge mellom pest eller ... en annen pest! :fnise:

Haha, ja :fnise:

Skrevet

1. Ta å sutt henne på tærne neste gang du knuller i misjonær uten å spørre om lov. Da finner du kjapt ut om hun liker det eller ikke, og du ber om tilgivelse etterpå.

2. Ved en senere anledning binder du henne fast liggende på magen, før du "forsyner" deg av hennes kaviarstjerne. På denne måten får du oppfylt begge fantasiene dine.

;-)

-Domino

Og du påstår å ha peiling på kva som er god sex for kvinner???

Og føreslår samtidig overgrep mot dama til TS. Kjempebra.

• Liker 9
Skrevet

Hadde valt rimming. For sutter du på tærne mine så sparker jeg deg ned siden jeg er utrolig kilen.

Skrevet

Jeg mener at det er umulig for noen av oss her inne å si hva du skal velge, for du må kjenne på hva som er viktigst for deg. Hva ønsker du selv? Det er jo dine ønsker, og da er kanskje den ene viktigere for deg enn den andre. Er det ikke det, kan du velge en av de uansett for hun har jo sagt du kan velge.

Gjest Madelene1
Skrevet

Hei. Poster anonymt, da dette er for privat til å ta på min "faste" profil.

Har hatt kjæreste om samboer i to år, nå, og sexen er veldig bra. Men jeg har to fantasier som vokster seg sterkere og sterkere hele tiden, og de er litt uvanlige, kanskje.

Jeg tenner nemlig ekstremt på rimming (slikke dama i rumpa) og jeg tenner ekstremt på å sutte på tærne hennes når jeg tar hun i misjonær stående.

Har fortalt henne om det, og hun har sagt at jeg må velge mellom de to fantasiene.

Jeg vil ikke at hun skal grue seg til å ha sex, så mitt spørsmål er:

Hva hadde dere likt best, hvis dere måtte velge? At en gutt slikka deg i rumpa, eller sutta på føttene dine?

Håper på innspill, hilsen småflau mann på 24 år.

Hva er det du har mest lyst til?

Skrevet

Hva er det du har mest lyst til?

Jeg har mest lyst til å kysse føttene hennes. Men tror kanskje ho synes det er mer perverst enn rimming..

Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg har mest lyst til å kysse føttene hennes. Men tror kanskje ho synes det er mer perverst enn rimming..

Hun sa jo at du måtte velge.

Det betyr vel at begge deler er greit for henne.

Og da velger du det du har mest lyst til.

• Liker 1
Skrevet

2. Ved en senere anledning binder du henne fast liggende på magen, før du "forsyner" deg av hennes kaviarstjerne. På denne måten får du oppfylt begge fantasiene dine.

;-)

-Domino

Ja, for overgrep og tvang pleier jo å falle i god jord hos damer, det har vi sett gang på gang de siste ukene. :nei:

TS: syns dama di er grei som lar deg gjøre en av tingene, spesielt siden hun ikke har spesielt lyst. Det tyder på at hun er villig til å strekke seg for å tilfredsstille deg.

Hvis jeg MÅTTE velge hadde jeg valgt å bli sutta på tærne, men jeg hadde aldri gått med på det, selv om typen tente på det. Jeg syns dama di er veldig grei :)

• Liker 1
Skrevet

Sutta på føttene, andre alternativet er uaktuelt

Skrevet

Begge deler er greit for meg, så lenge du ikke sier æsj etterpå, og så lenge jeg slipper å gjenyte tjenestene.

Skrevet

Hadde ikke følt meg komfortabel i det hele tatt med noen av de. Men hadde heller villet at du skulle slikket meg på føttene. Hadde aldri følt meg komfortabel med at noen slikker meg i rompehullet (men har dårlige minner fra at folk har vært borti der før.) Men det finnes jo jenter som er veldig glad i dette også.

Du burde spørre henne hva hun hadde følt seg mest komfortabel med. Du burde også si hva du liker med å gjøre disse tingene, så ser hun det fra ditt perspektiv også, og kan godta det mer. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ingen av delene er så perverst men.. Syns du skal gå for det du har mest lyst til ;)

• Liker 1
Skrevet

Spør henne selv da vel, hva hun liker. Liker hun ingen av delene så lar du vær.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...