AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Hei. Poster anonymt, da dette er for privat til å ta på min "faste" profil. Har hatt kjæreste om samboer i to år, nå, og sexen er veldig bra. Men jeg har to fantasier som vokster seg sterkere og sterkere hele tiden, og de er litt uvanlige, kanskje. Jeg tenner nemlig ekstremt på rimming (slikke dama i rumpa) og jeg tenner ekstremt på å sutte på tærne hennes når jeg tar hun i misjonær stående. Har fortalt henne om det, og hun har sagt at jeg må velge mellom de to fantasiene. Jeg vil ikke at hun skal grue seg til å ha sex, så mitt spørsmål er: Hva hadde dere likt best, hvis dere måtte velge? At en gutt slikka deg i rumpa, eller sutta på føttene dine? Håper på innspill, hilsen småflau mann på 24 år.
Envy Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Så definitivt fotsutting! Hater rimming, men nå hater jeg forsåvidt alt som har med sex+rumpehull å gjøre da. 6
Gjest Bobler Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Rumpa. Men jeg får helt fnatt av tær. Så lenge ikke tunga går langt inn, men mest på utsiden, er rimming ganske godt en gang i blandt. 3
Gjest "gjest" Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Ingen av de her fantasiene var så fæle etter min mening, så jeg lurer litt på hva det er med damen din. 11
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Ingen av de, begge er ekle. Kisen min stakk tunga opp i bakluka mi en gang når han gav meg oralsex, uten lov eller advarsel på forhånd. Rett før han fikk en fot i trynet (ikke på den måten du vil ha dama di med på), så det gjør han ikke igjen. Æsj. Spør heller dama di hva ho vil like mest/mislike minst. 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Burde ikke heller dama di kommet med det hun mest ville. Høres teit at at du må velge. Jeg hadde valgt rimming. 4
Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Jeg ville valgt rimming. Men nå er jeg ganske glad i det fra før, i tillegg til at jeg er helt forferdelig kilen på føttene. Sutting på tærne mine hadde resultert i latter og hyling på meg, og muligens et blått øye på stakkars mannen :gjeiper: 1
Gjest imli Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Definitivt fot-sutting. Rumpa er kun til for ein ting, og den har ikkje noko med sex og gjera. 10
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Burde ikke heller dama di kommet med det hun mest ville. Høres teit at at du må velge. Ho sier at det blir litt vel kinky med begge deler, og at jeg får velge selv. Sexen er bra ellers, men er litt lei samme gamle opplegget, og vil sprite det opp litt. Takk for innspill så langt!
Rusken Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Ingen av delene hadde vært noe større problem for min del Men om jeg fikk velge ville jeg valgt å bli suttet på tærne.
Cathrine88 Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Så lenge dama ikke har sterke motforestillinger mot noen av fantasiene dine kan jeg ikke helt skjønne hvorfor du må velge. Høres veldig merkelig ut. 9
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Så lenge jeg er nydusja så ka han få lov til å gjøre begge deler. Men hvis dama di er litt prippen, så ville jeg nok godt for litt tåsuging
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Så lenge dama ikke har sterke motforestillinger mot noen av fantasiene dine kan jeg ikke helt skjønne hvorfor du må velge. Høres veldig merkelig ut. Ho har jo motforestillinger mot begge deler, men vil være snill og la meg få gjøre en av delene..
Erotisk Flukt Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 1. Ta å sutt henne på tærne neste gang du knuller i misjonær uten å spørre om lov. Da finner du kjapt ut om hun liker det eller ikke, og du ber om tilgivelse etterpå. 2. Ved en senere anledning binder du henne fast liggende på magen, før du "forsyner" deg av hennes kaviarstjerne. På denne måten får du oppfylt begge fantasiene dine. ;-) -Domino 3
Cathrine88 Skrevet 19. november 2011 #15 Skrevet 19. november 2011 Ho har jo motforestillinger mot begge deler, men vil være snill og la meg få gjøre en av delene.. Eventuelt hadde du lyst til å lage en runketråd for å spørre hva damene her inne tenner mest på, men måtte finne på en unnskyldning... Med mindre det er en del av et dominansespill høres det fortsatt helt merkelig ut for meg at du skulle måtte velge. Dere skal da ha sex mer enn en gang - hvorfor ikke oppfylle fantasiene hver for seg hvis det er så voldsomt kinky å gjøre begge. Det forutsetter selvsagt at hun ikke har noe i mot noe av tingene - og det har hun jo tydeligvis ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #16 Skrevet 19. november 2011 jeg er ikke jente. Men jeg synes du er EKSTREMT pervers!!!!
Antlers Skrevet 19. november 2011 #17 Skrevet 19. november 2011 Blir som å velge mellom pest eller kolera for min del :gjeiper: Om jeg først hadde gitt kjæresten lov til å utføre en av disse tingene på meg, ville jeg forventet at han gjorde seg opp en mening om hva han hadde mest lyst til. For meg ville det bare vært ekkelt uansett, så da er det jo fint at en av oss får mest mulig ut av det. 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #18 Skrevet 19. november 2011 Eventuelt hadde du lyst til å lage en runketråd for å spørre hva damene her inne tenner mest på, men måtte finne på en unnskyldning... Med mindre det er en del av et dominansespill høres det fortsatt helt merkelig ut for meg at du skulle måtte velge. Dere skal da ha sex mer enn en gang - hvorfor ikke oppfylle fantasiene hver for seg hvis det er så voldsomt kinky å gjøre begge. Det forutsetter selvsagt at hun ikke har noe i mot noe av tingene - og det har hun jo tydeligvis ikke. Men herremin, la vær å bry deg hvis du tror dette er en "runketråd" som du kaller det. Jeg ba helt enkelt om råd fra andre jenter, slik at det blir best mulig for dama mi. Ho nekter som sagt å si hva ho foretrekker, derfor jeg lurte på om det var en bred enighet om hva som er "verst". Ut fra svarene så langt, ser det ut som det er ganske forskjellig hva folk foretrekker. Takk til de som har svart, hittil.
Gjest Skrevet 19. november 2011 #19 Skrevet 19. november 2011 (endret) Ville nok valgt rimming. Om jeg skulle blitt sutta på tærne ville jeg nok ha sparket; er så ekstremt kilen Jeg synes ikke du skal være flau over å spørre dama di om dette, det verste svaret du kan få er nei, og jeg synes ikke noen av delene var noe ekstreme greier. Snakk med kjæresten din du! Kommunikasjon is the key-word. Edit: Ser det gikk litt kjapt i svingene her; hun ber deg jo om å velge. Da spør jeg: hvorfor må du velge? er ikke akkurat snakk om "tomatsuppe eller spaghetti til middag i dag". Så her datt jeg litt ut, må jeg innrømme Endret 19. november 2011 av PrincessKiki
Cathrine88 Skrevet 19. november 2011 #20 Skrevet 19. november 2011 Ho nekter som sagt å si hva ho foretrekker, derfor jeg lurte på om det var en bred enighet om hva som er "verst". Ok. Jeg burde vel forsåvidt ha blitt vant til å høre om folk som overhodet ikke klarer å diskutere sex med den de har sex med, men jeg blir like overrasket hver gang. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå