AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Hva betyr dette når en sier at du er en av millioner?
Steinar40 Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Det betyr at fyren smisker med deg. Med andre ord rent pissprat; for å innynde seg selv, med et mål om å få eventuelle fordeler dette bringer en selv. 1
spinnwild Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 en av millioner ("one in a million") - unik. 1
Steinar40 Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 en av millioner ("one in a million") - unik. Helt utrolig at kvinner går på dette egentlig. Skjønner jo at det kan være lett å falle for oppmerksomhet når man er ung og dum. Litt verre å forstå når folk liksom skal ha blitt voksne.
Gjest Tidssone Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Så Steinar. Bevis at denne personen ikke er one in a million. Til trådstarter; det er et kompliment som du skal ta til deg. 3
Steinar40 Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Så Steinar. Bevis at denne personen ikke er one in a million. Det er omtrent like sannsynlig som å vinne full pott i Lotto.
Gjest Tidssone Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Det er omtrent like sannsynlig som å vinne full pott i Lotto. Nope. Hvert eneste menneske er unikt. Jeg synes det er så trist at du er så bitter og har mistet troen på det gode i menneskene. For det finnes faktisk mennesker som ønsker andre godt og som kan gjøre gode ting for andre uten å skulle ha noe tilbake for det. Det er kanskje enda mer trist at du med dine uttalelser gjør at nye medlemmer her inne, blir lei seg av det du skriver.
Steinar40 Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 (endret) Nope. Hvert eneste menneske er unikt. Jeg synes det er så trist at du er så bitter og har mistet troen på det gode i menneskene. For det finnes faktisk mennesker som ønsker andre godt og som kan gjøre gode ting for andre uten å skulle ha noe tilbake for det. Det er kanskje enda mer trist at du med dine uttalelser gjør at nye medlemmer her inne, blir lei seg av det du skriver. Ja, men herregud da. Skal man gå rundt og innbille folk som ikke vet bedre at det betyr noe helt annet enn det egentlig gjør bare for å være positiv!? Det er jo helt teit. Alt sånt pissprat brukes bare i håp om å få snøret i bånn. Og det er like greit å lære seg det før jo heller. Det er omtrent like oppriktig ment som når enkelte kvinnfolk sier "Jeg er glad i deg". Endret 19. november 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Ja, men herregud da. Skal man gå rundt og innbille folk som ikke vet bedre at det betyr noe helt annet enn det egentlig gjør bare for å være positiv!? Det er jo helt teit. Alt sånt pissprat brukes bare i håp om å få snøret i bånn. Og det er like greit å lære seg det før jo heller. Det er omtrent like oppriktig ment som når enkelte kvinnfolk sier "Jeg er glad i deg". Jeg er faktisk enig, likevel kommer det også an på hvem som sier det, samsvarer ord med handling i åresvis og dere har det godt sammen kan en fint tro på det.
Gjest D_flatmajor Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Helt utrolig at kvinner går på dette egentlig. Skjønner jo at det kan være lett å falle for oppmerksomhet når man er ung og dum. Litt verre å forstå når folk liksom skal ha blitt voksne. Hvordan vet du akkurat hva alle menn i hele verden mener med det de sier? Ok, så smisker kanskje du hvis du sier at noen er unike-men betyr det at alle menn er like løgnaktige? Ja, men herregud da. Skal man gå rundt og innbille folk som ikke vet bedre at det betyr noe helt annet enn det egentlig gjør bare for å være positiv!? Det er jo helt teit. Alt sånt pissprat brukes bare i håp om å få snøret i bånn. Og det er like greit å lære seg det før jo heller. Igjen: Hvordan vet du hva akkurat denne mannen mente? Hvorfor uttaler du deg så skråsikkert om hensiktene til noen du ikke kjenner?
Steinar40 Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Jeg er faktisk enig, likevel kommer det også an på hvem som sier det, samsvarer ord med handling i åresvis og dere har det godt sammen kan en fint tro på det. Joda, selvfølgelig. Enig. Det er betydelig større grunn til å ta det positivt når f.eks mora di sier det, enn når en ukjent fyr du tilfeldigvis surret deg borti i fylla ute på byen sier det.
Rusken Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Det betyr at fyren smisker med deg. Med andre ord rent pissprat; for å innynde seg selv, med et mål om å få eventuelle fordeler dette bringer en selv. Du er så negativ, altså.
Steinar40 Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Hvordan vet du akkurat hva alle menn i hele verden mener med det de sier? Ok, så smisker kanskje du hvis du sier at noen er unike-men betyr det at alle menn er like løgnaktige? Igjen: Hvordan vet du hva akkurat denne mannen mente? Hvorfor uttaler du deg så skråsikkert om hensiktene til noen du ikke kjenner? Fordi det er større sannsynlighet for at jeg har rett enn at jeg har feil.
Steinar40 Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 Du er så negativ, altså. Nei, jeg er realist.
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. november 2011 #15 Skrevet 19. november 2011 Næh. Slutt da folkens, Dersom menn konsekvent må empirisk dokumentere og etterprøve ethvert kompliment så vil slike opphøre ganske kjapt, til skuffelse for de fleste. Jenter trenger da å rømme litt fra hverdagen de også, lulle seg inn i en bomullsky skapt av blant annet komplimenter som "one in a million", "den eneste for meg", "verdens vakreste" eller "kvinnen i mitt liv". Likeledes som gutter rømmer inn i en verden med PS3, Premier League eller World of warcraft. Ikke ødelegg denne viktige arenaen. Dessuten, skal det bli noe på oss så er komplimenter med uinnskrenket hemningsløs dyrkelse og opphøyelse en viktig ingrediens. 1
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2011 #16 Skrevet 19. november 2011 Helt utrolig at kvinner går på dette egentlig. Skjønner jo at det kan være lett å falle for oppmerksomhet når man er ung og dum. Litt verre å forstå når folk liksom skal ha blitt voksne. Må du øse bitterheten din ut i samtlige tråder du er inne i? Se og bli voksen selv du, begrav fortiden og kom deg videre. 1
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2011 #17 Skrevet 19. november 2011 Ja, men herregud da. Skal man gå rundt og innbille folk som ikke vet bedre at det betyr noe helt annet enn det egentlig gjør bare for å være positiv!? Det er jo helt teit. Alt sånt pissprat brukes bare i håp om å få snøret i bånn. Og det er like greit å lære seg det før jo heller. Det er omtrent like oppriktig ment som når enkelte kvinnfolk sier "Jeg er glad i deg". Du kan da vel umulig vite hva vennen til TS mente .
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2011 #18 Skrevet 19. november 2011 Joda, selvfølgelig. Enig. Det er betydelig større grunn til å ta det positivt når f.eks mora di sier det, enn når en ukjent fyr du tilfeldigvis surret deg borti i fylla ute på byen sier det. TS har ikke skrevet et ord om under hvilke omstendigheter noen sa dette til henne. Du er stygg nå!
Kjakalaksen Skrevet 19. november 2011 #19 Skrevet 19. november 2011 MÅ du innom og ødelegge alle emner med gnålinga di Steinar? På tide å vokse opp kanskje, bitre gubbe. Synd ikke moderator har bannet deg for lenge siden. 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #20 Skrevet 20. november 2011 At man skiller seg ut fra mengden. Altså unik. Så vil vel neste eller forrige setning si noe om det er positivt eller negativt ment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå