altsoja Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Hva er ditt beste dessertminne eller hva dessert liker du å spise når du skal kose deg litt ekstra en kveld i helgen? Eg har veldi lyst å lage noe skikkeli god dessert men trenger litt inspirasjon til hva eg skal lage.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Hjemmelaget sitronfromasj! Min mor laget alltid det til jul,riskrem til julaften og sitronfromasj til første og andre dag. Beste som var!
Leanne Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 hjemmelaget sjokolade mousse, ellers er jeg og veldig glad i riskrem - men det spiser jeg kun på julaften
isbiten. Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Jeg har alltid vært veldig glad i gele, og har oppdaget funlight-gele! Så og si ingen kalorier og smaker kjempegodt. Da blir det skikkelig kos med god samvittighet! Toppes med bær og Eldorados vaniljesaus uten sukker
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Sjokolademousse, pannacotta eller creme brulée:-)eller en deilig, italiensk kokos- eller sjokoladeis 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Jeg har alltid vært veldig glad i gele, og har oppdaget funlight-gele! Så og si ingen kalorier og smaker kjempegodt. Da blir det skikkelig kos med god samvittighet! Toppes med bær og Eldorados vaniljesaus uten sukker Gelatin, vann og funlight?
Gjest *smak* Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Sitronfromasj og skjokolademousse.. Nam nam..
ara Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Sitronfromasj!! Det er deeeeilig! :rodmer: Elsker riskrem, men spiser det mest til jul!
Leanne Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Jeg har alltid vært veldig glad i gele, og har oppdaget funlight-gele! Så og si ingen kalorier og smaker kjempegodt. Da blir det skikkelig kos med god samvittighet! Toppes med bær og Eldorados vaniljesaus uten sukker Er det noe man kan kjøpe? Eller lager du funlight-gele? Og hvordan lager du den? Jeg må ha trinn for trinn, for gele har jeg aldri laget selv... Er veldig god på de boksene som man skal tilsette vann og røre i et par minutter
Rumle Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Jeg elsker desserter! Umulig å velge en favoritt, men jeg er veldig glad i nystekte pannkaker med skikkelig god vaniljeis og nylaget, lun blåbærsaus
Gjest Cosette Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Sjokoladefondant eller varme bær med italiensk vaniljeis.
Gjest Cupcakes Skrevet 19. november 2011 #15 Skrevet 19. november 2011 beste desserten jeg vet om er fruktsalat med hjemmepisket krem og sjokolade dryss, evt. litt varm sjokoladesau synes også vaniljekesam med jordbær og oreokjeks er en super rask god lørdags dessert
Brunhilde Skrevet 19. november 2011 #16 Skrevet 19. november 2011 Jeg liker dessert og noen av favorittene er * sjokolademousse * multekrem * karamellpudding * sviskegrøt * tilslørte bondepiker
Gjest Survival Skrevet 19. november 2011 #17 Skrevet 19. november 2011 Crème Brulèe og Pannacotta hjemmelaget på riktig måte
Mayah Skrevet 19. november 2011 #18 Skrevet 19. november 2011 Pannacotta, hjemmelaget sjokolade- og karamellpudding, sjokoladefondant eller brownies med forskjellig typer nøtter servert lun med vaniljeis og krem, tilslørte bondepiker, hjemmelaget riskrem, tarte tatin (karamelliserte eplebiter stekt med butterdeig) med vaniljeis, vaniljeis med varme bjørnebær and the list goes on and on and on ... Og crème brûlée! 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #19 Skrevet 19. november 2011 Tiramisu!!! nam nam nam.. Som orgasme i munnen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå