AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg lurer litt på en ting.. Er det noen som har noen enkle tips til hvordan jeg kan passe på å ikke komme borti kuken med tennene når jeg suger typen min? Jeg har en tendens til å gjøre det, og dette irriterer meg sinnssykt.. Han sa til meg i går at jeg blir bare bedre og bedre til å suge, og at det er første gang på lenge han faktisk har nytt det skikkelig.. Men jeg følte ikke at jeg gjorde noe særlig "spesielt" der og da.. hva betyr det? Han nevnte også noe med at jeg er den første han virkelig nyter det med (og han har vært med maaange).. Så har jeg problemer med den der JÆVLA fittefisen. Noen ganger er det helt kriminelt hvor mye lyd som kommer, noen ganger kommer det ikke lyd i det hele tatt. et eksempel er at vi i forgårs tok en kjappis, da kom det ikke lyd i det hele tatt.. Og da var jeg på toppen.. Men i går kom det lyd, og da ble jeg blant annet tatt bakfra.. Men handler det om at jeg er veldig vid nedentil? Og kommer det liksom litt an på hvor våt jeg er? Noen som vet hvordan jeg kan få bort lyden? Er så irriterende, for tør ikke å reise meg eller gjøre noen brå bevegelser etter sex ettersom jeg hater lyden.
frøkna Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 fittefis er helt forferdelig flaut, men har ingenting med deg å gjøre. er jo bare luft som blir dyttet inn av at penisen glipper ut. for å unngå det må man unngå visse stillinger. (jeg får nesten alltid det av doggy). men er det en trøst tror jeg faktisk jenter generelt tar dette mye tyngre enn menn.
Quinn Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Eh, jeg pleier å legge leppene litt under tennene.. Eller så bare åpner jeg munnen veldig mye. Av en eller annen grunn har jeg ikke noe problemer med "fittefisen". Vet ikke hvordan man kan unngå det.. Vet jeg hadde mye problemer med det når jeg begynte å bli seksuell aktiv, så nå presser jeg alltid leppene litt mer sammen. Det gjør sexen bedre, samtidig som jeg ihvertfall tror det hjelper mot "fittefis" Men kan ikke være sikker.
Gjest Jente anonym 18 Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 jeg får nesten alltid fittefis... er utorlig flaut : \ kjæresten sier han ikke bryr seg men uansett
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Forsøk å legge leppene over tennene, og åpne munnen mer. Kjæresten min liker best når jeg bare er helt enkel og bruker tunga på "undersiden", og finner den rette rytmen. Når jeg bruker tunga både her og der blir det for mange inntrykk på en gang, slik at han ikke får konsentrert seg om å nyte, eller noe sånn. Fittefis er luft i skjeden som blir presset ut. Det har lite til ingen ting med hvordan du ser ut nedentil. Jeg får det oftest når jeg blir tatt bakfra, og hvis jeg ikke er skikkelig våt. Heldigvis er det slikt kjæresten min og jeg bare ler av før vi fortsetter med vårt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå